Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd ep999 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

ep999

Ny Medlem
Gick med
15 Augusti 2026
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: ep999

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198762227574/

Ditt Hex-ID vetefan vad de e

Ditt Ban-id dnkteg

Vad heter du på Discord? bigsnipe735

Hur länge sedan vart du bannad? 20 minuter

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? ballebanan

Bild på banmeddelande Skärmbild 2026-08-15 021233.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte det är en korrupt 12 åring som inte kan rpa och skyller saker på andra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad jag bytte kläder såhär /skin och sen kommer han från ingenstans och använder /th och säger inte ett ljud han e knäpp tyst och sen börjar jag slå han ingame för han svarar inte mig när jag pratar med honom sen bannar han mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig för jag bytte kläder i garage på torget och sen kommer han och använder /th på mig när jag klart och tydligt bläddrar genom olika kläder osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte slagit honom men han svara inte mig sen banna han mig och skyller allt på mig i ticketen på dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att såna staffs som han är inte kapabla till det ansvaret med den makten som dem har

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom