Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Enzo | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Enzo

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Gbg
Användarnamn: Enzo

Ditt namn: Josef

Ange ditt födelsedatum: 10 Januari 2007

Ditt Discordnamn: ghostm1n

Berätta kortfattat om dig själv. Jag som person är väldigt glad gillar att hjälpa till älskar att sprida kärlek och göra så att folk känner sig trygga och gillar sporter och som fotboll och gillar att spela spel och är väldigt social av mig pratar mycket med folk och vill lära känna ny folk.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På veckodagar kan jag vara aktiv vid 12,13,14 och resten av kvällen tiden och helger från kan jag vara aktiv typ 13,14 och 15 och resten av kvällen men vissa dagar är jag hos min tjej och sover där ibland men när jag gör de så kommer jag att skriva ut det eller till någon ägare.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem i 1 vecka typ ksk mer

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper för att jag har mycket erfarenheter inom staff arbetet och har varit staff på sweetheart och unive och Velo förr och är väldigt seriös som staff tar allt seriöst och tar mycket support och mycket reports ingame och som jag sa tidigare så gillar jag att hjälpa folk och att hjälpa till med staff teamet på serven.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att hjälpa till med serven som att hålla koll på alla spelare på serven så att dom inte gör några regel brott och att sitta mycket i support för att hjälpa folk som behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med att vara aktiv i support och vara aktiv ingame också med att ta reports ingame för att hjälpa folk ingame och kommer att bidra med att hjälpa till mycket i staff teamet göra så att alla på serven känner sig välkomna och trygga på serven och kommer att göra mitt jobb på bästa sätt och på ett professionellt sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra hanterar dom på ett professionellt sätt och försöker alltid att hålla mig lugn och lösa grejerna på ett bra sätt hanterar det väldigt bra har inga problem med de.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom kommando som sagt har varit staff på Swewave,unive och Velo tidigare så har väldigt mycket koll på alla kommando som en Helper kan använda.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har planerat det väldigt länge men har inte haft tid för att göra en ansökan men nu har jag den chansen att göra detta.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp de asså jag slutar tidigt i skolan så kommer ha väldigt mycket tid med att vara aktiv på serven men som jag sa där upp förut att när jag är hos min tjej och sover där så kommer jag att informera de så att alla i staff teamet vet om de och så att ägarna vet om de också.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja det accepterar jag.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej det har jag inte haft.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej det vet jag faktiskt inte men hade gärna velat veta hur man gör isåfall.

Senaste redigerad:
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom