Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare elvis_harry | Ansökan till Helper

elvis_harry

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
gävle
Användarnamn: elvis_harry

Ditt namn: Elvis

Ange ditt födelsedatum: 7 Mars 2011

Ditt Discordnamn: elvis_harry

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Elvis bor i Gävle jag är 15 år gammal jag gillar att vara ute med mina vänner och på vintern brukar jag åka skidor och spela FiveM med vänner.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Beror på när jag vaknar men normal vid typ 13:00 och till 04:00 men brukar ta pauser men mest ut av tiden är jag aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Tror 2 månader nu drygt.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till helper på Rewerse för jag vill förbättra aktiviteten på servern samtligt reports/helps. Supporten vilket jag själv har varit med om att det inte är så särskilt bra aktivitet på. Men största delen för varför jag vill bli staff är att jag vill förminska alla lallare och alla fuskare/moddare som kommer in på servern och förstör upplevelsen för alla nya spelare. Jag vill också få bort alla personer som bara spelar för makten och inte för RP.

Vad är din uppgift som Helper? Hjälpa all de nya spelare med att komma igång på servern, jag ska också svara på tickets eller support ärenden, om jag då får support ansvarig som roll. Jag ska också hålla koll på personer som gör grövre typer av regelbrott och raportera det T.ex som en fuskare måste jag ha en pc checker, för att inte falskt banna en person för fuskande utan bevis.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Mest av det jag skrev på frågan ovanför är det jag kan bidra med på servern, men alltså mer aktivitet i support och reports.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar hantera stress med att jobba mera vilket låter väldigt konstigt men det är bara så jag gör.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Jobb, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har varit staff på Avena Roleplay Berget roleplay MM så jag skulle sagt att jag vet alla kommandon sen kanske ni har andra typer av kommandon kanske men jag har varit staff på servern innan så jag vet alla redan.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Alltså jag kommer vara mest aktiv medans sommar lovet är men jag tror jag kommer vara typ lika mycket aktivt efter sommar lovet med.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar fivem mest av tiden i mitt privata liv och jag har vänner som också spelar här så jag skulle säga att det passar väldigt bra.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej det har jag inte.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja.

Top Bottom