Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Eliasssss | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Eliasssss

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Eliasssss

Ditt namn: Elias

Ange ditt födelsedatum: 3 Januari 2010

Ditt Discordnamn: Real_eliasssssss__

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en 15 årig kille som gillar att spela fivem och fotboll jag har spelat fivem sen 2021 och har ca 3000 timmar på fivem jag har också spelat en mängd olika servers allt från semi rp till seriös rp så jag kan en hel del inom fivem jag som staff är också väldigt kunnig om saker som allmänt handlar om datorer så det måste inte var just fivem det är fel på men ändå så kan jag hjälpa till

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara inne från ca 16:00 varje dag till runt 21 för att jag har träningar och andra saker att göra utan för fivem som tex vara med vänner och kanske spela andra spel som typ cs skate 4 eller bara vara ute och chilla

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? I ca 2-3 veckor

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att när jag spelar på servern så märker man av att det inte är full aktivitet av staffsen på servern alla får inte den hjälpen som behövs för att visa staff är bara på servern för att lalla så dem har andra saker för sig typ som att skjuta eller köra andra spel eller andra servrar bara för att skjuta istället för att göra staff arbete ibland kan man sitta i väntrumm i 20-30 min vilket är väldigt drygt

Vad är din uppgift som Helper? Att ta reports och support så att man kan underlätta för ägaren och andra högt uppsatta staffs som är lite mer upptagna med viktigare saker som typ server uppdatering eller andra saker

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med aktivitet och om jag blir event ansvarig kommer jag försöka att hålla ett event i veckan eller fler så att spelarna kan ha kul och vinna några feta priser som kommer få dem att rpa mer på servern och om jag blir Krim ansvarig så kommer jag aktivera veckans gäng som får rpn att skötas genom att spelarna får priser till sitt gäng vilket får dem att hålla en god rp nivå

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar 3 ljupa ande tag sen gör mitt jobb för mig själv och tar det et steg i taget

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan många kommando då jag har varit Staff på andra servers och min bror har även ägt en server så han har lärt mig

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? I ca 2-3 veckor

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Genom att spela en visstid varje dag så att jag kan ha aktivitet och en fritid utanför spelet

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom