Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd eliasf0851 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

eliasf0851

Ny Medlem
Gick med
22 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sweden
Användarnamn: eliasf0851

Ditt namn: elias

Ange ditt födelsedatum: 18 November 2011

Ditt Discordnamn: eliasf0851

Berätta kortfattat om dig själv. jag heter elias jag gillar attt spela fivem och jag gillar att hjälpa till i staff team och jag har väldigt bra kundskaper inom rp och regler och jag e bra på att använda stressiga situationer

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? går i skolan till typ 11 på morgonen sen efter de är jag aktiv typ hela tiden men på helger är jag hos min mamma och pappa oftast för jag bor hos min farmor

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ganska länge bara att jag it har varit aktiv i fivem på ett tag för att jag har haft lite att göra men nu e jag tbx igen .

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper eftersom jag tycker om att hjälpa andra och bidra till en bra och trevlig community Jag är aktiv ansvarstagande och försöker alltid vara lugn och rättvis i olika situationer Jag vill även få mer erfarenhet inom staff och hjälpa till att hålla servern trygg och välkomnande för alla spelare

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min uppgift att hjälpa spelare med deras frågor och problem vägleda nya spelare och se till att alla känner sig välkomna Jag ska även rapportera regelbrott till högre staff och bidra till en trevlig och trygg servermiljö

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med en positiv och trevlig inställning vara aktiv och hjälpa spelare så gott jag kan Jag kommer även att vara lugn rättvis och professionell i olika situationer samt samarbeta bra med resten av staffteamet

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och tänka innan jag agerar Jag tar en sak i taget lyssnar på alla inblandade och försöker hitta en rättvis lösning Om situationen blir för svår tar jag hjälp av en annan staffmedlem istället för att fatta ett stressat beslut.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har grundläggande erfarenhet av olika staffkommandon och vet hur de används för att hjälpa spelare och hantera olika situationer Jag är även villig att lära mig fler kommandon och förbättra mina kunskaper

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? inte så länge faktiskt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att försöka ha en bra balans mellan staffarbetet, mitt privata liv och min rp Jag kommer prioritera skola och andra viktiga saker först men när jag har tid kommer jag vara aktiv som staff Jag kommer även se till att inte låta staffarbetet påverka min rp negativt och hålla en tydlig gräns mellan staffrollen och min karaktär

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja jag accepterar de

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej de har jag inte

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nej har inte varit på en server med forum innan

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom