Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd edonz32 | Permanent Avstängning

edonz32

Ny Medlem
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: edonz32

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128081438/

Ditt Hex-ID 76561199128081438

Ditt Ban-Id 295f1b38

Vad är din discord tagg? edonz32

Hur länge sedan vart du bannad? Varit bannad igår, tills nu.

Vem var det som bannade dig? Det står Electron Ac. Du har blivit bannad för Anticheat.

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: 20251002_202152.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att det såg ut som att jag var den som spawnade in en lastbil vid sjukhuset. Eftersom den stod precis på mig såg det troligtvis ut som att jag var den som låg bakom det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kvällen innan bannen var jag vid sjukhuset när en moddare kom in på servern. Helt plötsligt spawnades en lastbil ovanpå mig, vilket jag inte hade någon kontroll över. Strax därefter blev jag bannad, troligen för att det såg ut som om jag själv spawnde fordonet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, eftersom jag inte gjorde något fel. Jag hade ingen del i att fordonet spawnades, det var ett resultat av en moddare som störde spelet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte tidigare blivit bannad, så detta var första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att direkt kontakta staff när situationen hände och förklara att det var en moddare som låg bakom. Då kanske missförståndet hade kunnat undvikas. Den delen tar jag på mig.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag förstår helt och hållet

Milozen13

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
15
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Ger dig godkänd men du blir inte unbanad en utan du får hoppa sup så hjälper jag dig där.

Top Bottom