- TRÅDSKAPARE
Eddanpeddan
Ny Medlem
Användarnamn: Eddanpeddan
Ditt namn: Eddie
Ange ditt födelsedatum: 29 Juli 2026
Ditt Discordnamn: eddiebollo
Berätta kortfattat om dig själv. heter eddie och spelar fivem tycker om att rpa
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 15 till 02
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? några veckor tror jag
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för att få bort lallare och hjälpa till och banna folk som gör fel
Vad är din uppgift som Helper? att banna folk som gör fel och ta folk i support som behöver hjälp ta reports ig.
Vad kommer du att bidra med som Helper? banna folk som gör fel hjälpa folk som behöver hjälp i support och reports ig.
Hur hanterar du stressiga situationer? tar det lungt tar en efter en pratar med lungn röst så dom ej hettsar upp dig
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Servervakt, Support
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? ganska mycket startvoice svban revive och noclip
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? några dagar har jag velat bli staff
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag planerar om mina saker irl
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej ingen ban eller något
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? yes
Ditt namn: Eddie
Ange ditt födelsedatum: 29 Juli 2026
Ditt Discordnamn: eddiebollo
Berätta kortfattat om dig själv. heter eddie och spelar fivem tycker om att rpa
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 15 till 02
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? några veckor tror jag
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för att få bort lallare och hjälpa till och banna folk som gör fel
Vad är din uppgift som Helper? att banna folk som gör fel och ta folk i support som behöver hjälp ta reports ig.
Vad kommer du att bidra med som Helper? banna folk som gör fel hjälpa folk som behöver hjälp i support och reports ig.
Hur hanterar du stressiga situationer? tar det lungt tar en efter en pratar med lungn röst så dom ej hettsar upp dig
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Servervakt, Support
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? ganska mycket startvoice svban revive och noclip
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? några dagar har jag velat bli staff
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag planerar om mina saker irl
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej ingen ban eller något
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? yes