- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: ebbenj1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198946847072/
Ditt Hex-ID steam:11000013ace0960
Ditt Ban-id ukahgx
Vad heter du på Discord? ebbenj
Hur länge sedan vart du bannad? 10 minuter sen
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? zirprize
Bild på banmeddelande
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag döda han
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad jag åkte på vägen och så kom det en bil i 500kmh som vende så jag sa du kör som en idiot sen åkte jag där ifrån han körde in i mig och 3 killar hoppa ut ur bilen och började skjuta jag åkte ner för vägen stälde mig på snäden och hoppa ut och börja skjuta tilbaka jag döda 3 av dom sen blev jag benad och han sa upp med händerna så jag sa fuck you och skjöt han i huvudet.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för det var dom som hoppade ut ur bilen och började skjuta för att dom körde in i mig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för att jag inte gjorde något
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sjutit han och tagit upp händrna
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bry mig om vapen så mycket
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198946847072/
Ditt Hex-ID steam:11000013ace0960
Ditt Ban-id ukahgx
Vad heter du på Discord? ebbenj
Hur länge sedan vart du bannad? 10 minuter sen
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? zirprize
Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag döda han
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad jag åkte på vägen och så kom det en bil i 500kmh som vende så jag sa du kör som en idiot sen åkte jag där ifrån han körde in i mig och 3 killar hoppa ut ur bilen och började skjuta jag åkte ner för vägen stälde mig på snäden och hoppa ut och börja skjuta tilbaka jag döda 3 av dom sen blev jag benad och han sa upp med händerna så jag sa fuck you och skjöt han i huvudet.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för det var dom som hoppade ut ur bilen och började skjuta för att dom körde in i mig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för att jag inte gjorde något
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sjutit han och tagit upp händrna
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bry mig om vapen så mycket
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja