Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Coffe232 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Coffe232

Ny Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Enköping
Användarnamn: Coffe232

Ditt namn: Coffe

Ange ditt födelsedatum: 17 December 2011

Ditt Discordnamn: gamer23212

Berätta kortfattat om dig själv. Hej!
Jag heter Coffe och är 14 år gammal. Jag har ett stort intresse för RP och har spelat aktivt på olika servrar i flera år. Jag gillar att skapa bra stämning, hjälpa andra spelare och se till att regler följs på ett rättvist sätt.
Jag vill bli staff på Rewerse RP för att jag bryr mig om communityn och vill bidra till en positiv och seriös spelupplevelse för alla. Jag är lugn, ansvarsfull och kan hantera stressiga situationer på ett moget sätt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6 timmar varje dag mest aktiv på kvällen

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen starten av servern

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag vill bli helper för att jag vill hjälpa nya spelare och göra servern bättre jag vill bli support ansvarig och servervakt ansvarig

Vad är din uppgift som Helper? Att ta reports, specca, ta support och hjälpa nya spelare komma in och ha roligt. En helper ska vara professionnel kunna ta kritik och vara aktiv.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med att specca mycket och ta report jag kommer också ta support so ofta som möjligt och inte låta någon vänta Jag tar ingens sida och är rättvis.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar mig bra under stressiga situationer jag gör så mycket jag kan för att hjälpa till och håla allt under kontroll.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Ja jag har varit MA på Unive och Mod på nordix

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? som sagt sen början

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer mest ta staff arbete och lite rp eller ingen rp alls jag kommer gå fullt in i staff arbetet

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja!

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja jag kan visa.

Coffe232

Ny Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Enköping
Det gick inte att välja alla ansvars områden men jag vill bli support ansvarig krim ansvarig rp ansvarig (om det finns) och servervakt ansvarig

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom