Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Chefnba | Permanent Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Chefnba

Ny Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Användarnamn: Chefnba

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID steam:1100001000056ba

Ditt Ban-Id ukpuje

Vad är din discord tagg? chefnba

Hur länge sedan vart du bannad? idag

Vem var det som bannade dig? Crxyw

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: {145F43C3-E5CD-4740-B59B-E9BE38E4F339}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Moddare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt och var i platinum cars och tänkte köpa en bil. Jag gjorde fel men ber om ursäkt jag ska ej göra om det, ni kan hålla extra koll om det är så. Det är min första ban på servern så jag tycker jag förtjänar en ny chans eftersom jag inte är problemspelare. Min historik är jätte bra. Vill bevisa mig själv igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag modda lite så det väl inte felaktig. Men jag har lärt mig av mitt misstag och det kmr ej hända igen. Det kan jag garantera. Sry.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, det är första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte moddad. Spelat normalt och inte förstöra.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom