Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad challeballe1010 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

challeballe1010

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
piteå
Användarnamn: challeballe1010

Ditt namn: Charlie

Ange ditt födelsedatum: 14 Oktober 2008

Ditt Discordnamn: challeballe1010

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en lugn och ansvarstagande person med stort intresse för RP. Jag gillar att hjälpa andra, är rättvis och vill bidra till en trygg och bra rp server som staff

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? kan vara aktiv typ varje dag efter 5-6 på kvällen när jag har gått klart skolan

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? bara en dag tyvärr men har varit staff på andra servrar så vet vad jag ska göra

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker till helper pga att jag har hört att ni söker helpers här och med tanken på att jag har varit det förr så ville jag bara testa. vill hjälpa till på servern att bli så bra som möjligt och få in så många som möjligt

Vad är din uppgift som Helper? att se till så att rpn i servern är rättvis och att det är roligt för alla och att se till så att folk följer alla regler.

Vad kommer du att bidra med som Helper? a kommer va aktiv o snabb på att svara när nån skriver en report Ja kommer inte bara ignorera folk som många gör utan ta tag i saker direkt Jag är bra på att läsa av situationer vet när man ska va hård o när man ska ta det lugnare i situationer

Hur hanterar du stressiga situationer? skulle väll säga ganska bra. håller lugnet enkelt, är inte en sån som blir stressad enkelt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? har massa eftersom att jag har varit staff innan

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge jag kan vara

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? de blir olika från dag till dag men kommer ungefär se ut såhär.. skola sen hem å plugga ett tag sen kan jag va online och aktiv

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nepp

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? tyvärr lite osäker på det så att en påminnelse hade ej skadat

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom