Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Bosse | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Bosse

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Bosse

Ditt namn: Bosse Johansson

Ange ditt födelsedatum: 27 Oktober 2011

Ditt Discordnamn: bosse_123_123

Berätta kortfattat om dig själv. Jag som person är väldigt pratsam och har positivt energi med mig överallt, och är väldigt hjälpsam och vill inte göra folk illa eller något liknande. Plus jag är väldigt mogen för min ålder.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kmr kunna vara aktiva varenda dag efter jag har varit i skolan och har gjort lite vardags grejer så kmr kunna vara aktiv nästan 24/7 på helger som sagt.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit det ganska länge ändå ska säga men ungefär 3-4 månader ksk vet inte riktigt men har kört här länge

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att kunna hjälpa er i staff teamet och göra Rewerse RP till nummer 1 inom FiveM och göra så folk känner sig trygga hära och inte lämnar utan rekommenderar Rewerse till sina kompisar så vi kan bli kända för nog det bästa staff teamet någonsin inom FiveM sverige.

Vad är din uppgift som Helper? Nog den största uppgiften som helper är att ta support och reports ingame och göra bra beslut inom båda uppgifterna men även specca och se så alla sköter sig med RPn OSV men oxå ge positiv och bra vibe till dom andra i staff teamet.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Bra och positivt energi, aktivitet som in i säger jag bara, och vara en riktigt bra och snäll helper inom servern. Specca ofta och allt sånt med reports, support och allt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kan hantera stressiga situationer väldigt bra så först ifall det är att 2 stycken medlemmar börjar bråka så kmr jag servermuta en och sen prata lugnt med den andra och se vad var och en har och säga och om jag ser att dom inte kan sköta detta och börjar svära ut varandra så kommer jag servermuta båda två och förklara för dom att om dom vill att detta ska någonstans så ska dom lugna ner sig OSV.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan mycket asså riktigt mycket jag är även väldigt effektiv och snabb inom det.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Jag har varit det ganska länge ändå ska säga men ungefär 3-4 månader ksk vet inte riktigt men har kört här länge

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer först ta skolan och sedan kommer jag specca några timmar och ta support även reports ingame efter detta så kommer jag gå in och rpa men om jag ser många inne och aktivitet så kommer jag specca ist för att RPa för att underlätta allt arbeta för resten av alla i staff teamet och jag tycker att det är ett Måste.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Jajemen det gör jag till 100% eftersom jag har varit helper på många andra stora svenska fivem servrar.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Ja men jag har lärt mig av det misstaget och jag fick dom borttagna av en annan staff för dom var felkatiga men kommer aldrig göra om det och jag har aldrig fått bann, utkastning eller något liknande.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Japp! det vet jag men kan vara lite ringsrostig i början för har inte gjort det på länge men efter 1-2 ggr så kmr jag kunna allt lika lätt som de andra

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom