Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Bödvar | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Bödvar

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sweden
Användarnamn: Bödvar

Ditt namn: Charlie Eliasson

Ange ditt födelsedatum: 26 Oktober 2006

Ditt Discordnamn: Bot_Bödvar

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en motorcykel intresserad grabb som har spelat fivem i nu 2-3 år på ett fåtal olika servrar. Jag har även försökt lära mig hur man skapar scripts och jag har skapat flera olika kläder till peds osv. Så man kan säga att jag har min erfarenhet med fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16:00 till 23-01:00 med en kort paus vid 19-20:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem nu i två eller tre månader. Dessa månaderna har jag spelat nästan varje dag (förutom under cfx-problemet)

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att jag har varit med om väldigt mycket regelbrott och jag vill bara hjälpa till att dämpa det litegrann.

Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa spela med problem osv t.ex om ett regelbrott sker så är min uppgift att lösa det problemet i support och kalla in en högre uppsatt om det skulle behövas.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med mycket skratt och lösa mycket problem osv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag är en väldigt snabbtänkt person så jag är väldigt lugn under stressade situationer. Och om man är lugn så kommer saker att lösa sig. Det är nog skillnaden mellan mig och andra staffs, nästan alla staffs jag har snackat med har försökt göra ärendet så snabbt dem bara kan. Men jag kommer fokusera på att förstå och lösa problemet.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har inte super mycket men jag har använt rätt så många av dem.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? 2-3 månader aktivt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tar ärenden och regelbrott när jag stöter på det i rp och ibland så tar jag en speciell tid (ungefär en eller två timmar varje dag) på att göra aktivt staffarbete.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Absolut gör jag det.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Aa jag kan inte super mycket men jag lär mig snabbt.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom