Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd boatin | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

boatin

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
söderköping
Användarnamn: boatin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199763724526/

Ditt Hex-ID 1100001636b16e

Ditt Ban-id umvxzb

Vad heter du på Discord? XxboatianstuntXx

Hur länge sedan vart du bannad? 25 m

Hur lång tid var din ban? 3 d

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? karlsson

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-10-05 002926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej vill gärna överklaga min bann. jag tror jag blev bannad för jag sköt på ett område där man inte fick, men jag visste inte att det var förbjudet just där. ursäkta nu för det har läst reglerna och vill jättte gärna bli unbann då jag älskar att köra på servern sorry för mitt misstag händer inte igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad det som hände var att jag och en polare blev jagad av en grabb sen så stannar vi för vi blir rädda jag prata med han han säger att vi var skit och sen så hoppar jag ut skjuter han och sen loota hans vapen som jag ändå blev av med för la in den i fel ficka men det var typ så det hände så ni vet .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fine jag gjorde fel hade dock inte en blekaste anning att det var gz där men jag ber så hemskt om ursäkt för mina misstag kommer inte ske något mer sorry igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej inte här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulle prata och kommunicera bättre och inte bara hoppat ut och skjutit utan att tänka vad jag engenlitgen gjorde för nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att din fanns fler gz som jag inte visste och att loota är rdm sen jag är inte säker om jag har kvar krim då jag fick 3 varning

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajjemän förstår till 100 procent

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom