Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd blopod | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

blopod

Ny Medlem
Gick med
10 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Malmö
Användarnamn: blopod

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? bollpod141

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Joakim Lund som föddes år 2000 i en kommun som heter Fagersta och älskar att arbeta med bilar. Han gillar även att spela fotboll och tennis med sina bästa vänner Lars Gunnarsson och Lukas Gran. Joakim hade ganska dåligt betyd i alla ämnen i grundskolan, Han blev utkastad ur gymnasiumet som han gick på eftersom han inte kom till skolan så mycket utan var hemma och sov mesta tiden av den fina dagen. Hans pappa lämnade honom som liten och hans mamma dog i en flygplans krasch påväg till maldiverna. Han har en bror som bor i Australien och ingen har pengarna för en flygresa till varandra och därför kan inte dom träffas längre. Joakim han knappt några pengar eftersom han har spenderat allt på en bil som han sover i för tillfället. Jocke gillar också att hänga med sina vänner och när han inte gör det så känner han sig ledsen när han inte har något att göra. Det är en av anledningarna han är väldigt desperat efter ett jobb just nu.

Vad vill du helst rollspela som? Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa och utdragna scenarion inom både den kriminella rollspelandet och den lagliga som är roliga och spännande för alla parter vilket jag tror kommer passa in väldigt bra på Rewerse. Jag tror att jag skulle bidra med en RP nivå som verkligen skulle passa in på Rewerse standard och jag kommer göra allt för att alla ska ha roligt när dom rollspelar på Rewerse utan att det ska bli tjafs om vem som gjort rätt eller fel utan jag vill att alla ska ha en bra stund när dom RPar med mig vilket jag vet att jag kan leva upp till som medlem och kriminell. Jag vet att jag är en bra person att ta in på servern och jag vet att jag kan följa standarden på Rewerse roleplay vilket jag inte kommer göra någon besviken om.

Hur hittade du Rewerse? genom en polare

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom