- TRÅDSKAPARE
- #1
blakfisken
Medlem
Användarnamn: blakfisken
Ditt namn: Emil
Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2010
Ditt Discordnamn: blakfisken
Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Emil, är 15 år och Jag tycker om att bygga och hjälpa nya spelare, och jag har tidigare varit mod på en annan server. Jag är lugn, hjälpsam och gillar att lösa problem tillsammans med andra
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14-05 typ
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 2 månader
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag tycker jag ska bli helperför jag är en kreativ person och älskar att hjälpa folk jag gillar att vara aktiv och lösa problem när nån behöver hjälp jag försöker alltid vara snäll och rättvis och göra så att alla trivs jag kan också komma med idéer och hjälpa till med events eller liknande jag tycker det är kul att ha ansvar och jag vill vara en del av teamet och göra servern ännu bättre
Vad är din uppgift som Helper? Som helper är min uppgift att se till att servern är trygg och rolig för alla spelare. Jag hjälper spelare vid behov, ser till att reglerna följs och samarbetar med teamet för att lösa problem och hålla en positiv stämning
Vad kommer du att bidra med som Helper? Som helper kommer jag att bidra med en positiv och hjälpsam attityd. Jag är lugn och rättvis, vilket gör att jag kan hantera konflikter utan att skapa mer drama. Jag är också aktiv och uppmärksam, så jag kan snabbt hjälpa spelare som behöver stöd eller se till att reglerna följs. Mitt mål är att bidra till en trygg, trevlig och välorganiserad server där alla känner sig välkomna
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att först behålla lugnet och inte agera förhastat. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg och följer serverns regler och rutiner. Om det är något större än jag kan hantera själv, kontaktar jag andra staff-medlemmar för stöd. På så sätt kan jag ta rätt beslut utan att situationen eskalerar
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har erfarenhet om alla kommandon då jag varit staff innan, och jag vet hur man använder dom och hur man ska använda dom och när du ska använda dom
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge det går
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer se till att ha en bra balans så jag inte blir stressad jag kommer ta mitt staff ansvar seriöst men samtidigt inte glömma mitt privatliv eller min egen rp jag planerar att vara aktiv varje dag. nu under sommaren har jag Extra mycket tid är hemma typ hela tdn borta ksk max 1-2 veckor annars aktiv typ 5-10h per dag tider är väll mest mellan typ 13-03 och om de skulle vara nått spontat att ja ska iväg så säger jag de
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? inga krim varningar, bara indragen krim för felaktig anledning
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja, är inte efterbliven
Ditt namn: Emil
Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2010
Ditt Discordnamn: blakfisken
Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Emil, är 15 år och Jag tycker om att bygga och hjälpa nya spelare, och jag har tidigare varit mod på en annan server. Jag är lugn, hjälpsam och gillar att lösa problem tillsammans med andra
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14-05 typ
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 2 månader
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag tycker jag ska bli helperför jag är en kreativ person och älskar att hjälpa folk jag gillar att vara aktiv och lösa problem när nån behöver hjälp jag försöker alltid vara snäll och rättvis och göra så att alla trivs jag kan också komma med idéer och hjälpa till med events eller liknande jag tycker det är kul att ha ansvar och jag vill vara en del av teamet och göra servern ännu bättre
Vad är din uppgift som Helper? Som helper är min uppgift att se till att servern är trygg och rolig för alla spelare. Jag hjälper spelare vid behov, ser till att reglerna följs och samarbetar med teamet för att lösa problem och hålla en positiv stämning
Vad kommer du att bidra med som Helper? Som helper kommer jag att bidra med en positiv och hjälpsam attityd. Jag är lugn och rättvis, vilket gör att jag kan hantera konflikter utan att skapa mer drama. Jag är också aktiv och uppmärksam, så jag kan snabbt hjälpa spelare som behöver stöd eller se till att reglerna följs. Mitt mål är att bidra till en trygg, trevlig och välorganiserad server där alla känner sig välkomna
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att först behålla lugnet och inte agera förhastat. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg och följer serverns regler och rutiner. Om det är något större än jag kan hantera själv, kontaktar jag andra staff-medlemmar för stöd. På så sätt kan jag ta rätt beslut utan att situationen eskalerar
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har erfarenhet om alla kommandon då jag varit staff innan, och jag vet hur man använder dom och hur man ska använda dom och när du ska använda dom
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge det går
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer se till att ha en bra balans så jag inte blir stressad jag kommer ta mitt staff ansvar seriöst men samtidigt inte glömma mitt privatliv eller min egen rp jag planerar att vara aktiv varje dag. nu under sommaren har jag Extra mycket tid är hemma typ hela tdn borta ksk max 1-2 veckor annars aktiv typ 5-10h per dag tider är väll mest mellan typ 13-03 och om de skulle vara nått spontat att ja ska iväg så säger jag de
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? inga krim varningar, bara indragen krim för felaktig anledning
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja, är inte efterbliven