Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad blakfisken | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

blakfisken

Medlem
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
68
Reaktioner
2
Poäng
11
Plats
Västra götaland, Göteborg
Hemsida
www.rewerse.se
Användarnamn: blakfisken

Ditt namn: Emil

Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2010

Ditt Discordnamn: blakfisken

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Emil, är 15 år och Jag tycker om att bygga och hjälpa nya spelare, och jag har tidigare varit mod på en annan server. Jag är lugn, hjälpsam och gillar att lösa problem tillsammans med andra

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14-05 typ

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 2 månader

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag tycker jag ska bli helperför jag är en kreativ person och älskar att hjälpa folk jag gillar att vara aktiv och lösa problem när nån behöver hjälp jag försöker alltid vara snäll och rättvis och göra så att alla trivs jag kan också komma med idéer och hjälpa till med events eller liknande jag tycker det är kul att ha ansvar och jag vill vara en del av teamet och göra servern ännu bättre

Vad är din uppgift som Helper? Som helper är min uppgift att se till att servern är trygg och rolig för alla spelare. Jag hjälper spelare vid behov, ser till att reglerna följs och samarbetar med teamet för att lösa problem och hålla en positiv stämning

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som helper kommer jag att bidra med en positiv och hjälpsam attityd. Jag är lugn och rättvis, vilket gör att jag kan hantera konflikter utan att skapa mer drama. Jag är också aktiv och uppmärksam, så jag kan snabbt hjälpa spelare som behöver stöd eller se till att reglerna följs. Mitt mål är att bidra till en trygg, trevlig och välorganiserad server där alla känner sig välkomna

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att först behålla lugnet och inte agera förhastat. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg och följer serverns regler och rutiner. Om det är något större än jag kan hantera själv, kontaktar jag andra staff-medlemmar för stöd. På så sätt kan jag ta rätt beslut utan att situationen eskalerar

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har erfarenhet om alla kommandon då jag varit staff innan, och jag vet hur man använder dom och hur man ska använda dom och när du ska använda dom

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge det går

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer se till att ha en bra balans så jag inte blir stressad jag kommer ta mitt staff ansvar seriöst men samtidigt inte glömma mitt privatliv eller min egen rp jag planerar att vara aktiv varje dag. nu under sommaren har jag Extra mycket tid är hemma typ hela tdn borta ksk max 1-2 veckor annars aktiv typ 5-10h per dag tider är väll mest mellan typ 13-03 och om de skulle vara nått spontat att ja ska iväg så säger jag de

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? japp

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? inga krim varningar, bara indragen krim för felaktig anledning

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja, är inte efterbliven

H4mpus

Head.Mod
Forumpersonal
Mod
Head.Mod
Områdesansvarig Jobb
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Staff Manager
Donations Ansvarig
Gick med
22 September 2025
Meddelanden
75
Reaktioner
1
Poäng
11
Plats
stockholm, sverige
+rep

H4mpus

Head.Mod
Forumpersonal
Mod
Head.Mod
Områdesansvarig Jobb
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Staff Manager
Donations Ansvarig
Gick med
22 September 2025
Meddelanden
75
Reaktioner
1
Poäng
11
Plats
stockholm, sverige
++rep

blakfisken😁

✅ Alltid redo att hjälpa till
✅ Bra på att kommunicera och lösa konflikter
✅ Mogen och tålmodig
✅ Aktiv nästan varje dag
✅ Kan reglerna utmärkt

MOD

S1N0

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
19
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm
+rep förjänar en andra chans var riktigt bra staff innan o har mycket mer o ge för teamet o spelarna på servern förjänar verkligen tillbaka sin staff roll. MVH

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom