Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd bg18 | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

bg18

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Malmö
Användarnamn: bg18

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Moberg

Vad är ditt discord namn? BG18

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2005

Berätta om din karaktär Hej jag heter Ola Sonny och jag och jag är född 1997-07-18 och alltså 26 år gammal jag är född i Göteborg och bor just nu i en liten by utanför Göteborg och sen lite utanför de som är ute på landet. Mina intressen är mest att fixa med bilar då när jag var liten så var jag mycket med min far vid lagården och hjälpa till med bilar mer om min uppväxt är la att jag blev mobbad i skolan och gjorde att jag hoppa av vid 7:an så har inte jätte bra betyg. Jag gillar att vara med kompisar men även att vara själv när jag är själv så är jag oftast arg men de är jag inte så ofta men när jag blir arg så blir jag skit arg så att jag gör saker som jag ångrar som till exempel igår slog jag sönder min dörr för att jag dog på mitt tv spel. Mitt dröm jobb skulle nog vara polis och de kommer vara ett försök att komma in där i denna stad där jag har två kompisar som är poliser men om jag inte kommer in på polisen så kommer jag nog söka till någon motor affär eller där man fixar bilar. Lite andra intressen är la lite skumt för en lantis men de är innebandy och fotboll mitt favorit i fotboll är självklart Ifk Göteborg

Vad vill du helst rollspela som? Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en seriös och kreativ rp då jag försöker att lyda regler samt göra roliga scenarion

Hur hittade du Rewerse? från sivo och kört på denna server förr och tänkte börja här igen

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom