Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Banditen | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Banditen

Ny Medlem
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
16
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Fagersta
Användarnamn: Banditen

Ditt namn: Lucas

Ange ditt födelsedatum: 14 Oktober 2012

Ditt Discordnamn: realbanditen

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en lugn och seriös person som gillar att hjälpa andra och ta ansvar. Jag är mogen och rättvis men gillar också att ha roligt och bidra till en bra stämning. Folk kan lita på mig och jag försöker alltid lösa situationer på ett bra sätt utan onödigt tjafs.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? hela dagen på helger men på skoldagar så direkt efter skolan så är jag aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? typ några veckor

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? ag ansöker till Helper på Rewerse för att jag vill vara med och bidra till communityn och göra servern ännu bättre. Jag tycker om att hjälpa andra och vill finnas där för spelare som behöver stöd eller har frågor. Samtidigt vill jag också kunna specca, sitta i support och ta hand om fuskare eller lallare som förstör för andra, så att alla kan få en seriös och rolig spelupplevelse. sen ser jag att det finns massa lalla på servern och skjutningar som rdm osv, det vill jag få stopp på.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att hjälpa spelare när de behöver stöd, svara på frågor och se till att alla förstår reglerna och hur servern fungerar.

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer att bidra med ett mer aktivare staff team samt, bra staff team som är snabba på allt samt att jag kommer att få bort folk som bara är här för att shoot n loota, samt kommer jag att hjälpa till i sup

Hur hanterar du stressiga situationer? tar djupa antag och tänker att jag klarar det

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? kan alla kommandon har varit helper flera gånger

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Några veckor

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer a

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja tror det

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom