- TRÅDSKAPARE
badboysen202202
Ny Medlem
Användarnamn: badboysen202202
Ditt namn: Sam
Ange ditt födelsedatum: 11 Oktober 2025
Ditt Discordnamn: shorrokungen21
Berätta kortfattat om dig själv. 12 år rpar mycket älskar spela fivem är med vänner på fritiden
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 2-4 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? typ 2 månader
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? vill få up rpn mång kör in i varandr vill få bort modrar jag tar mkt sup älskar rewars
Vad är din uppgift som Helper? bana folk om dom modar sv bannar tar reports håler koll på rpn hjelper folk
Vad kommer du att bidra med som Helper? få så bra rp som mojligt
Hur hanterar du stressiga situationer? tar 1 sak i taget
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? hjelpa folk ta sup ta mkt reports ha roligt med staff timet och samarbeta med staff timet
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? 1 vecka typ
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? 50 % 50
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja så klart
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? måde och 50 % 50
Ditt namn: Sam
Ange ditt födelsedatum: 11 Oktober 2025
Ditt Discordnamn: shorrokungen21
Berätta kortfattat om dig själv. 12 år rpar mycket älskar spela fivem är med vänner på fritiden
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 2-4 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? typ 2 månader
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? vill få up rpn mång kör in i varandr vill få bort modrar jag tar mkt sup älskar rewars
Vad är din uppgift som Helper? bana folk om dom modar sv bannar tar reports håler koll på rpn hjelper folk
Vad kommer du att bidra med som Helper? få så bra rp som mojligt
Hur hanterar du stressiga situationer? tar 1 sak i taget
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? hjelpa folk ta sup ta mkt reports ha roligt med staff timet och samarbeta med staff timet
Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? 1 vecka typ
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? 50 % 50
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja så klart
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? måde och 50 % 50