Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad bacon | Ansökan till Helper

bacon

Ny Medlem
Gick med
25 Juli 2026
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: bacon

Ditt namn: Oskar

Ange ditt födelsedatum: 9 Maj 2011

Ditt Discordnamn: _fanta333_

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en lugn och hjälpsam person som är aktiv på servern.
Jag följer reglerna och behandlar alla med respekt.
Jag vill hjälpa till och bidra till en bättre upplevelse för alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14.00-01.00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sedan ni öppnade

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper eftersom jag vill hjälpa spelare och göra servern till en bättre plats. Jag är aktiv på servern, tycker om att hjälpa andra när de har frågor eller problem och känner att jag är redo att ta mer ansvar. Jag vill vara en del av staff-teamet och bidra till en bra upplevelse för alla.

Vad är din uppgift som Helper? En Helpers uppgift är att hjälpa spelare med frågor och problem, ta reports, se till att reglerna följs och hjälpa till att skapa en trevlig och rättvis spelmiljö. Man ska också vara aktiv, respektfull och finnas där när spelare behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med att vara aktiv, hjälpsam och respektfull mot alla spelare. Jag vill hjälpa till med frågor och problem, samt göra mitt bästa för att skapa en trevlig och bra miljö på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och tänka innan jag agerar. Jag lyssnar på båda sidor och försöker lösa situationen på ett rättvist och lugnt sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Mycket bra

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Väldigt länge

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Staff arbete 60% rp 40%

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Ja tyvärr

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Top Bottom