Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad astrokatten999 | Ansökan till Kriminell

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

astrokatten999

Ny Medlem
Gick med
14 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stockholm
Användarnamn: astrokatten999

Ditt Discordnamn: astrokatten99

Ange ditt födelsedatum: 31 Juli 2010

Berätta om din karaktär: Min karaktär hetter bosse bergsson, Bosse är 25 år gammal väldigt smidig har precis slutat jobba som en postnord kille, Bosse har haft stora framtids planer, Bosses intersse har alltid varit samma som hans pappa har haft och hans pappas interssen har varit att bli en stor kriminell där han kidnappar och gör droghandeln där han kalls för affärs mannen på att sälja droger eller sina billar som bosse kommer skaffa sig i framtiden, Bosses framtid tänker han att den ska vara så här, Bosse ska ha en fru där hon tar hand om allt hemma där bosse kommer göra allt för att ingen ska skada henne Bosse hade tänkt att bli en president över en mc klubb eller en hög rang där han ska kännas att han är en respekterad man där han står för vad han säger och hans lojalitet som bosse har, Bosse är en special kille som han inte gillar att handla så mycket vapen bosse känner sig mest trygg med en kniv för att han gillar inte och skjuta över huvudtaget, Bosses känslor är inte så starka ifall hans fru skulle dö eller göra slur med honom så skulle han inte bry sig så mycket han skulle bara tänka framåt med hans kariär.

Vad gör din karaktär i nuläget? Just nu så chillar bara bosse runt och försöker få lite mer kontakter med andra personer så att han har lite mer fart framåt när han bli kriminell

Varför ska just du bli kriminell Varför jag vill och varför jag ska just bli en kriminell i staden unive är darför att jag har haft väldigt väldigt bra erfarenhetter där jag har varit kriminell på massor av andra serverar/städer, Samt där jag inte ens fått indragen på dessa serverar, Där en grej som sticker ut med mig är att jag hattar att skujta jag vet inte varför men de är bara så jag brukar mest ha en kniv eller någon batong eller pistol men jag skjuter inte med den jag brukar bara ha den för att rikta så att rp nivån höjs ifall de skulle vara irl så skjuter de inte mycket alls de har vapen eller kniv men har vapnet oftast för att kidnappa eller råna personer, Jag kommer bidra med en hög rp nivå med social rp där jag kommer och inte skjuta alls mycket

Har du några erfarenheter inom kriminell rp? ja de har Jag har haft tidgare erfarenhetter från flera andra servar där de inte är någon server som skjuter alls bara rånar mycketsamt kidanappar där mman ska utvecklas med sin egna rp nivå och utvecklas så mycket de bara går, Jag har varit krim på en server där de är bara shoot on shigt och jag/mina medlemmar i klubben så att de slutatde med shoot on sight tro mig elle inte men de är inte alls bra rp nivå när de ärs shoot on sight så jag tog tag mig och sedan så försökte jag utveckla mig själv och servern så mycket jag bara kan göra.

Beskriv ett bra kriminellt scenario. Yes, Jag och mina 5 andra pollare ska göra ett juvelrån vi har planerat detta i en tid vi har planerat detta juvelrånet i 1 hel vecka för att de ska vara så smidigt som möjligt och de ska vara ett simpel plan snabbt in snabbt ut ,Jag började med att vi ska sammlas på en plats och diskutera hur vår struktur ska se ut vi hade planerat så här vi ska köpa en bil på bilfirman sedan ta bort reg plåtten så att polisen ska inte spåra oss sedan så köpte bi en båt där den stog under piren de ska vara 4 rånare som är i juvel butiken och 1 man där som står med båten under piren då sedan ska vi få tag på 4 knivar genom att fråga en känd kontakt som jag har vi ringer hn vi gjorde afärren klart vi påbörjar sedan rånet vi tar med masker samt helt svarta kläder och detta ska ske på dagen, Vi går in i juvel butiken råna allt vi ser sedan så inväntar vi till att polisen ska komma vi påbörjar en förhanling där vi ska ha 3 gisslor och sedan ska vi ha 3 krav inga spikmator firpassage och ingen h1a de godkänner de sedan så påbörjar vi att åka vi åker snabbt som satan till piren vi åker en väg där de finns att man kör full fart fram och dumpar billen i vattnet båten kommer fram och hämtar oss och vi åker ivåg och lyckas med rånet som kallar snabbt in snabbt ut enkelt simpelt scenario

I vilka situationer får du använda vapen: När man får använda vapen är när de finns en grund lägande scenario för att få skjuta man kan inte bara skjuta när de känns för de liksom de måste finnas en bak taken inom detta scenarion, Man får skjuta när de är något jätte jätte viktigt att de går inte och prata sig fram när din vänn är vid en fara där hen kan dö närsomhelst jag försöker alltid lösa de med ord men om de inte går som måste jag skjuta jag brukar inte ha vapen på mig eller köpa men och jag har och de är en sista utväg så måste jag tyvär behöva göra de så att de inte sker någon farra jag brukar alltid följa reglerna suntförnuft rdm och fearp samt social rp

Har du läst våra regler? Ja de har jag

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom