Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Anakin Skywalker | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Anakin Skywalker

Ny Medlem
Gick med
11 Oktober 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skara
Användarnamn: Anakin Skywalker

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Blomqvist

Vad är ditt discord namn? salami332

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2010

Berätta om din karaktär Anakin växte upp under tuffa förhållanden, utan mycket resurser, men med ett otroligt driv och talang för teknik och fordon. Han började som gaturejsare och mekaniker, där han snabbt fick rykte om sig som en av de bästa i stan – både bakom ratten och under huven.

Men livet tog en mörkare vändning. Han drogs in i konflikter mellan rivaliserande grupper, där lojalitet testades, beslut vägde tungt, och varje val hade konsekvenser. Han kämpade länge med sin inre konflikt – mellan viljan att göra rätt, och ilskan han bar på från sitt förflutna.

Vad vill du helst rollspela som? Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerat och respektfullt rollspel där jag alltid strävar efter att skapa djupa, trovärdiga karaktärer och realistiska scenarion. Jag är bra på improvisation följer alltid serverns regler och värnar om ett gott samspel med andra spelare.

Oavsett om jag spelar en civil polis kriminell eller något helt annat, så fokuserar jag på att driva berättelser framåt och ge andra spelare något att reagera på inte bara agera för egen vinning Jag gillar långsiktig karaktärsutveckling där små beslut kan leda till stora konsekvenser

Hur hittade du Rewerse? Jag hittade Rewerse genom rekommendationer från vänner inom RPcommunityt samt via sociala medierDiscord Jag har hört mycket positivt om servern särskilt kring kvaliteten på RP aktiva spelare och en seriös men samtidigt välkomnande stämning Det gjorde mig nyfiken på att bli en del av gemenskapen

Har du läst serverns regler? Ja

anton

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
8
Reaktioner
0
Poäng
1