Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad ANAKIN | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

ANAKIN

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stenungsund
Användarnamn: ANAKIN

Ditt namn: colin

Ange ditt födelsedatum: 6 Mars 2010

Ditt Discordnamn: nfl_colinky22

Berätta kortfattat om dig själv. jag är 15 spelar fotboll har ett stort intresse för fivem och staffteamet gillar kebabtallrik gymmar .

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag oftast 5-7 timmar men är hos min pappa 3 gånger i veckan och då kan jag bara sitta och ta support i discorden.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 6 eller 8 dagdar

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker till helper eftersom jag har ett stort intresse för staffteam och vill bli en del av det, jag vill hjälpa till och sammarbeta och göra så att dom som inte beter sig eller brytrer mot reglerna så hjälper jag dom att förstå reglerna.

Vad är din uppgift som Helper? min uppgift är att hjälpa

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper i RP är din uppgift att hjälpa spelare som har frågor, förklara regler, guida nya spelare och se till att RP flyter på bra. Du ska vara neutral, inte ta parti, inte dela ut straff och alltid föregå med gott exempel i RP.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer håller jag mig lugn och fokuserad. Jag försöker först förstå vad som händer, sen prioriterar jag det viktigaste och löser en sak i taget. Jag undviker att stressa upp andra och försöker istället skapa lugn runt mig.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har bra erfarenhet av kommandon inom FiveM RP och vet hur de ska användas på ett korrekt sätt. Jag vet när och varför man använder olika kommandon, och jag ser till att aldrig abusa dem eller använda dem i scenarion.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? 6eller 8 dagar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att lägga upp mitt staffarbete genom att ha tydliga gränser mellan rollerna. När jag är inne som staff fokuserar jag helt på att hjälpa spelare, svara på frågor och hålla ordning. När jag är inne som vanlig spelare eller kör RP så håller jag mig till min karaktär och blandar inte in min staffroll

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja till 100 procent

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? JA

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom