- TRÅDSKAPARE
- #1
Åkerblomman
Ny Medlem
Användarnamn: Åkerblomman
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443591955/
Ditt Hex-ID steam:11000015869c313
Ditt Ban-id rptono
Vad heter du på Discord? akerblommanz
Hur länge sedan vart du bannad? Nyss
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? Blakfisken
Bild på banmeddelande
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För sköt nära grove street när han skrev ut medelandet det är inte så direkt att man kolla direkt när något skrivs ut, tycker det borde finnas en rimlig gräns. Att banna någon för man inte sett ett medelande på 3 minuter är överdrivet, sen när ja ocksp bara har en skärm blir det svårt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag körde runt ser någon som baxat vår gängbil och kör runt med den, precis innan mötte jag samma bli (min gängbil) som skjuter mot mig därför tar jag upp vapnet o skjuter
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men har lärt mig om de
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skjutit men ser inget fel i det
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443591955/
Ditt Hex-ID steam:11000015869c313
Ditt Ban-id rptono
Vad heter du på Discord? akerblommanz
Hur länge sedan vart du bannad? Nyss
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? Blakfisken
Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För sköt nära grove street när han skrev ut medelandet det är inte så direkt att man kolla direkt när något skrivs ut, tycker det borde finnas en rimlig gräns. Att banna någon för man inte sett ett medelande på 3 minuter är överdrivet, sen när ja ocksp bara har en skärm blir det svårt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag körde runt ser någon som baxat vår gängbil och kör runt med den, precis innan mötte jag samma bli (min gängbil) som skjuter mot mig därför tar jag upp vapnet o skjuter
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men har lärt mig om de
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skjutit men ser inget fel i det
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp