Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

agge100k | Ansökan till Helper

agge100k

Ny Medlem
Gick med
1 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skåne
Användarnamn: agge100k

Ditt namn: agust

Ange ditt födelsedatum: 5 Augusti 2009

Ditt Discordnamn: agge

Berätta kortfattat om dig själv. 16 åring fyller 17 om 4 dagar gillar att gibba fivem och supa och va med vänner livslust snus crispy peppermint spelar hockey på hög, är allmänt skön är man skön mot mig är jag skön tbx inte svåraren så hjälpsam gillar att hjälpa till yes lite kort fakta om mig

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? aså 4 timmar per dag 12 till 00 ibland 20 t 04 aså olika är jävligt aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1-2 veckor ksk

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag tycker er server är unik enkla sqript som gör det roligt att spela nu vill jag hjälpa till att få in mogna spelare och få bort dom som förstör rp genom att shoot and loot fuskare och folk som inte är här för att spela och rpa

Vad är din uppgift som Helper? att hjälpa till hjälpa till ine på servern se till att folk sökter sig och gör de ska göra ha respekt mot folk inte sitta och dryga mig aså va allmänt skön hjälpa till kort svar men rätt svar skulle jag säga

Vad kommer du att bidra med som Helper? hjälpa folk,sitta support, ta support, speca,hjälpa till med de som behövs fixas,få bort dem som inte kan rpa för 5 öre

Hur hanterar du stressiga situationer? tar hjälp av adnra staffs lär mig av hur dom gör blir inte stressad så ofta jag brukar kunna hålla mig ganska kall är de folk som sitter och går in i mammor familj i support, så tar jag clip och skickar han lågt bort från rewers för det hör inte hamma i fivem sverige

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har ägt servrar varit staff 100 gånger minns dem sitter i ryggmärjen kan jag säga

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? ja sen jag började spela oc hse alla som rdm och förstör rp

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? att vara aktiv lite varje dag sen vissa dagar minde vissa dagar mer aså sitter ju vid dator minst 3-2-6 timmar per dag så brukar vara rätt aktiv

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja det kommer jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nope

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? sådär lite halt inte helt 100

Top Bottom