Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad afe1_1 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

afe1_1

Ny Medlem
Gick med
30 Juli 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm
Användarnamn: afe1_1

Ditt namn: Alfred

Ange ditt födelsedatum: 15 April 2009

Ditt Discordnamn: 12.afe

Berätta kortfattat om dig själv. jag är kille gillar köra fivem och är lite dev men gör inte längre jag spelar fotboll på fritiden och gillar att kö rewerse

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? beror på asså nu med jag it är ut då kanske 13 till typ 02 men asså det beror på

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? körde förra rewerse sen nu sen server öppning

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för jag vill kunna få mer rp så fler spelare vill komma hit. och speca torget för massa vdm rdm och så vidare

Vad är din uppgift som Helper? speca runt lite kolla reports ta support och ba kolla så ingen gör fel

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer va aktiv i supp och checka reports ofta sen kommer jag ta mycket medlems ansökningar om jag får medlems ansvarig då

Hur hanterar du stressiga situationer? asså jag blir inte så stressad men assså ba ta det lungt

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? ja typ /noclip /spec /spec off /togglename /reports /revive asså vidare

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? tills den stänger

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kanske rp i typ 1 tim kanske 30 min sen resten liksom staff arbete men asså jag kanske drar ut på kvällen men jag kommer alltid komma på server möten

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja det fattar jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej faktist inte men det är nytt dc konto för jag blev hackad på förra

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ta det vet jag

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom