Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Abdi | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Abdi

Ny Medlem
Gick med
10 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
malmö
Användarnamn: Abdi

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Abdilännn

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär Elias Rahman är en 22-åring som har vuxit upp under tuffa omständigheter där ekonomiska svårigheter alltid har varit en del av vardagen. Han har sett sin mamma kämpa för att betala hyran varje månad, medan hans pappa försvann tidigt ur bilden. Elias har länge försökt hålla sig på rätt spår och tagit olika småjobb, men känslan av orättvisa har alltid funnits där. När han såg hur snabbt andra i området fick respekt och pengar genom genvägar växte en inre frustration – en vilja att också ta sin chans, oavsett riskerna. Nu står han på gränsen till att kliva in i den kriminella världen, inte för att han söker våld, utan för att han är trött på att känna sig maktlös.

Vad vill du helst rollspela som? Laglig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistiskt och genomtänkt rollspel där varje karaktär har en bakgrund, personlighet och tydlig motivation. Jag fokuserar på att skapa naturliga dialoger och trovärdiga reaktioner i olika situationer.

Jag gillar att bygga upp handlingar som utvecklas över tid – till exempel en karaktär som försöker ta sig från botten till toppen, eller någon som kämpar mellan lojalitet och moral. Jag kan också bidra till servern genom att skapa djupa scener, konfliktlösningar och interaktioner som gör RP:t mer levande och engagerande för andra spelare.

Hur hittade du Rewerse? Tiktok och fiveM list

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom