- TRÅDSKAPARE
- #1
Användarnamn: 720melvin
Ditt namn: Melvin
Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008
Ditt Discordnamn: 720melvin
Berätta kortfattat om dig själv. Jag är då 17 år gammal, lirar mycket fivem och har kört främst på Unive men också rewerse. Jag gillar att snacka med folk och det får man ju ofta göra som heller. Det är alltid kul att hjälpa någon med ett problem, det bidrar ofta till en bättre relation mellan en staff och en spelare
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Asså efter 16 fram tills typ 22 på vardagar, på helger är de olika beroende på om jag drar ut på kvällar eller inte
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Någon månad nu, kanske 2
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Som sagt tidigare tycker jag om att prata med och hjälpa folk. Jag har mycket erfarenheter, här har jag varit MA och jag har även varit mod på Unive. Så jag vet hur man gör arbetet på bästa sätt och jag tycker det är väldigt kul att underlätta folks upplevelser på servern genom att hjälpa dem.
Vad är din uppgift som Helper? Underlätta mods arbete, se till att RPn håller en bra nivå och hjälpa medlemmar i behov.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med aktivitet, proffessionalitet och hjälpsamhet. Jag vet hur saker och ting fungerar inom staff arbete och kommer göra det jag kan för att hjälpa till.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag gör en sak i taget och fokuserar på mitt eget. Kanske hoppa till en annan vc om jag måste fokusera och många pratar där jag sitter.
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Mycket, som sagt har jag varit mod och självklart helper på Unive så vet hur kommandon fungerar
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Någon månad
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privata livet går ju självklart först, sedan är det ju då staff arbete och sist RP. Är det mycket tryck och folk behöver hjälp för man ju staff arbete men om det är lite folk inne på servern kan man rpa.
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det gör jag
Ditt namn: Melvin
Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008
Ditt Discordnamn: 720melvin
Berätta kortfattat om dig själv. Jag är då 17 år gammal, lirar mycket fivem och har kört främst på Unive men också rewerse. Jag gillar att snacka med folk och det får man ju ofta göra som heller. Det är alltid kul att hjälpa någon med ett problem, det bidrar ofta till en bättre relation mellan en staff och en spelare
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Asså efter 16 fram tills typ 22 på vardagar, på helger är de olika beroende på om jag drar ut på kvällar eller inte
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Någon månad nu, kanske 2
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Som sagt tidigare tycker jag om att prata med och hjälpa folk. Jag har mycket erfarenheter, här har jag varit MA och jag har även varit mod på Unive. Så jag vet hur man gör arbetet på bästa sätt och jag tycker det är väldigt kul att underlätta folks upplevelser på servern genom att hjälpa dem.
Vad är din uppgift som Helper? Underlätta mods arbete, se till att RPn håller en bra nivå och hjälpa medlemmar i behov.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med aktivitet, proffessionalitet och hjälpsamhet. Jag vet hur saker och ting fungerar inom staff arbete och kommer göra det jag kan för att hjälpa till.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag gör en sak i taget och fokuserar på mitt eget. Kanske hoppa till en annan vc om jag måste fokusera och många pratar där jag sitter.
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Mycket, som sagt har jag varit mod och självklart helper på Unive så vet hur kommandon fungerar
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Någon månad
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privata livet går ju självklart först, sedan är det ju då staff arbete och sist RP. Är det mycket tryck och folk behöver hjälp för man ju staff arbete men om det är lite folk inne på servern kan man rpa.
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det gör jag