- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: ZyroX.cfx
Vilken chefsposition ansöker du till? Polis chef
Ditt Discordnamn: 276130180269867019
Hur gammal är du? 7 Mars 2007
Hur länge har du spelat på Rewerse? Nydligen
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kmr att utv kriminellt akt på staden som finns genom att sätta fast alla som håller på me krim akt o massor me grejer! Sen att ja söker de e för ja tkr de behövs poliser som kan va polis!
Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja! Rätt mkt faktiskt har varit polis chef på rätt många servrar
Berätta om din karaktär min karaktär heter Alex Andersson o e 25år gml o har alltid gillat att vara polis chef genom tiderna då han har varit polis chef på rätt många städer!
Hur ofta kommer du vara inne? 5-9 timmar per dag
Har du läst våra Regler? Ja
Vilken chefsposition ansöker du till? Polis chef
Ditt Discordnamn: 276130180269867019
Hur gammal är du? 7 Mars 2007
Hur länge har du spelat på Rewerse? Nydligen
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kmr att utv kriminellt akt på staden som finns genom att sätta fast alla som håller på me krim akt o massor me grejer! Sen att ja söker de e för ja tkr de behövs poliser som kan va polis!
Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja! Rätt mkt faktiskt har varit polis chef på rätt många servrar
Berätta om din karaktär min karaktär heter Alex Andersson o e 25år gml o har alltid gillat att vara polis chef genom tiderna då han har varit polis chef på rätt många städer!
Hur ofta kommer du vara inne? 5-9 timmar per dag
Har du läst våra Regler? Ja