Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd zync4424 | Ansök som Chef

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

zync4424

Ny Medlem
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm
Användarnamn: zync4424

Vilken chefsposition ansöker du till? Bahama Mamas Delägare

Ditt Discordnamn: zync4424

Hur gammal är du? 20 Mars 2010

Hur länge har du spelat på Rewerse? jag har spelat på Rewerse i lite drygt en månad och under den tiden har jag hunnit få en bra förståelse för både spelet och community. Jag har lärt mig hur servern fungerar.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet och driva verksamheten med stort engagemang. Jag känner att det som verkligen saknas på servern är en nattklubb, och det är precis vad jag vill skapa en plats där spelare kan samlas, umgås och ha roligt tillsammans. Min plan är att hålla nattklubben öppen varje dag

Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja jag har jobbat inom nattklubb på andra servrar till exempel unive och byggden.

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Za Alvarez och har både svenskt och mellanösternskt ursprung. Han är en social och utåtriktad person som alltid sprider positiv energi omkring sig. Za är känd för sin humor, sitt trevliga sätt och för att han bemöter alla med respekt och vänlighet, oavsett vem han träffar. Hans personlighet gör att han lätt knyter kontakter och skapar en välkomnande stämning, något som är viktigt för att bygga en levande och trivsam miljö på servern.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne typ varje dag om jag inte är sjuk eller har ett stort prov o plugga till då jag har nationella prov detta år

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom