Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad zern | Medlemskap Ansvarig Ansökan

zern

Ny Medlem
Gick med
27 Juli 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: zern

Vad heter du på discord? 1.zern

Vad heter du IRL? Lukas

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2011

Hur ofta kommer du att vara aktiv? 8H timmar per dag nu på sommarlovet mest på kvällen

Hur bemöter du andra människor? Snällt och socialt och intresserad av va de säger, Man ska ha respekt mot dem. Och tänka på att vara snälla mot dem när man gör intervju för medlemskap.

Varför söker just du till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill hjälpa med att få in nya medlemmar på servern och att hålla reda på medlemmar. Jag vill få in spelare snabbare genom att ta deras ansökniingar om de väntar.

Varför ska vi välja just dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag är aktiv och kommer kunna hjälpa hela tiden med att ta ansökningar och intervjuver för att jag inte är så upptagen. Jag kommer hjälpa staffs om det är något de behöver hjälp med.

Vilka kraver tycker du det ska finnas på dom som vill bli medlem? Det viktigaste är att dem verkligen vill spela på servern och inte göra regelbrott, för mig är reglerna på servern det viktigaste att dem ska kunna när de blir medlem här på rewerse.

Finns det något annat du vill tillägga? nej

Fredde

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
50
Reaktioner
0