Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd ZACKE00 | Ansökan till Helper

ZACKE00

Ny Medlem
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
10
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
STOCKHOLM
Användarnamn: ZACKE00

Ditt namn: Zakce

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: Realzacco

Berätta kortfattat om dig själv. Hej! Jag har spelat på FiveM i 3 år och har under den tiden samlat mycket erfarenhet av olika servrar och communities. Jag började även spela på Rewerse redan från första starten, vilket har gett mig en djup förståelse för hur en server fungerar och hur man bäst bidrar till en positiv spelmiljö.

Jag känner till alla regler väl och har erfarenhet av att följa och upprätthålla dem på ett rättvist och konsekvent sätt. Jag tycker det är viktigt att skapa en trygg och rolig upplevelse för alla spelare, och jag är van vid att hantera situationer som kan uppstå i en servermiljö.

Med min erfarenhet och kunskap tror jag att jag kan vara ett bra stöd för staff-teamet och bidra till att servern fortsätter växa och vara en bra plats för alla spelare.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Fredag 08-00 lördag 10-00 Söndag 10-22 Söndag -Torsdag 08-22 har mobil i skolan så kan alltid ha koll i skolan.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem på Rewerse första gången när servern öppnade “way back” och igen när servern öppnade på nytt.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag vill bidra till att skapa en trygg, rättvis och rolig spelmiljö för alla spelare. Jag har lång erfarenhet av FiveM och av Rewerse, både från när servern öppnade första gången och nu igen när den startade på nytt. Denna erfarenhet har gett mig en djup förståelse för servern, communityn och hur man bäst hanterar olika situationer som kan uppstå.

Jag kan reglerna väl och vet hur viktigt det är att de följs på ett konsekvent och rättvist sätt, samtidigt som man är hjälpsam och vänlig mot spelarna. Som Helper vill jag kunna stödja både nya och befintliga spelare, svara på deras frågor, lösa problem och bidra till att staff-teamet kan hålla servern säker och rolig för alla.

Jag motiveras av att göra skillnad i communityn och ser det som ett sätt att ge tillbaka till servern som jag varit en del av länge. Jag vill vara en del av teamet som ser till att Rewerse fortsätter växa och förbli en plats där spelare känner sig välkomna och har kul.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att stötta både spelare och staff-teamet. Det innebär att hjälpa nya och befintliga spelare med frågor, problem eller förklaringar kring servern och reglerna. Jag ska se till att alla följer reglerna på ett rättvist sätt, förebygga konflikter och rapportera situationer som kräver vidare åtgärd till högre staff.

Som Helper är det också viktigt att vara ett exempel för communityn genom att vara vänlig, rättvis och tillgänglig, samt bidra till en positiv och trygg spelmiljö där alla kan ha kul.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med min erfarenhet och kunskap om Rewerse och FiveM, samt min förståelse för serverns regler och community. Jag kan hjälpa spelare med frågor och problem, förklara regler på ett tydligt sätt och bidra till att konflikter löses på ett rättvist sätt.

Jag kommer också bidra till en positiv och trygg miljö genom att vara tillgänglig, vänlig och konsekvent i mitt bemötande. Genom att stötta både spelare och staff-teamet vill jag se till att servern fortsätter vara en rolig och säker plats för alla, samtidigt som jag hjälper till att upprätthålla ordning och rättvisa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att först och främst hålla mig lugn och fokuserad. Jag försöker analysera situationen innan jag agerar, så att jag kan fatta rätt beslut och inte reagera impulsivt. Om det uppstår konflikter mellan spelare ser jag till att lyssna på båda sidor, följa reglerna konsekvent och hantera situationen på ett rättvist och professionellt sätt.

Jag prioriterar också kommunikation – både med spelarna och med övriga staff – för att säkerställa att alla är informerade och att situationen löses smidigt. Genom erfarenhet har jag lärt mig att stressiga situationer ofta går att lösa effektivt om man är tålmodig, strukturerad och håller ett lugnt bemötande.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har stor erfarenhet av att använda och hantera ett brett spektrum av kommandon i FiveM, inklusive administrativa kommandon som kick, ban, mute, teleport, spawn och loggning.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har planerat att bli staff på Rewerse sen start för jag vill utveckla rp på denna server.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete på ett sätt som balanserar mina uppgifter som Helper med mitt privata liv och min RP. Jag kommer att sätta tydliga tider för när jag fokuserar på staff-uppdrag och när jag spelar för nöjes skull, så att jag kan ge full uppmärksamhet åt spelare och staff-teamet under mina staff-pass.

Jag ser också till att inte blanda min RP med staff-rollen på ett sätt som kan skapa konflikter eller orättvisa situationer. Mitt mål är att alltid vara konsekvent, rättvis och professionell som Helper, samtidigt som jag fortfarande kan njuta av min RP och ha kul på servern. På så sätt kan jag bidra positivt till communityn utan att kompromissa med varken mina privata åtaganden eller mitt spelande.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Japp

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Inga

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Japp

S1N0777

Mod
Mod
Områdesansvarig Servervakt
Support Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Donations Ansvarig
Gick med
28 Januari 2026
Meddelanden
8
Reaktioner