Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad ZACKE00 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

ZACKE00

Ny Medlem
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
10
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
STOCKHOLM
Användarnamn: ZACKE00

Ditt namn: Zacke

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: mr_zlash

Berätta kortfattat om dig själv. Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en engagerad och ansvarsfull person som verkligen gillar rollspel och att skapa intressanta berättelser tillsammans med andra. Jag försöker alltid spela på ett realistiskt sätt och följer serverns regler noggrant. Jag tycker om att samarbeta, hjälpa nya spelare och bidra till en positiv och välkomnande community där alla kan ha kul. Utanför spelet är jag också nyfiken och vill gärna lära mig mer för att bli ännu bättre på RP.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? måndag 16-21 tisdag 20-22 onsdag 16-21 torsdag 20-22 fredag 16-02 Lördag 09-03 söndag 09-23

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem på rewerse ungefär från start jag älskar denna server.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag vill bidra till en bättre spelmiljö där alla kan ha roligt och känna sig välkomna. Jag gillar att hjälpa andra, lösa problem och se till att reglerna följs för att hålla servern rättvis och trevlig för alla. Dessutom vill jag utvecklas som spelare och få mer erfarenhet inom communityt.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som Helper är att hjälpa nya och befintliga spelare med frågor och problem, guida dem i serverns regler och rutiner, samt bidra till att upprätthålla en trevlig och rättvis spelmiljö. Jag ska också hjälpa till att lösa konflikter på ett respektfullt sätt och rapportera allvarliga regelbrott till högre staff.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag bidra med snabb och tydlig hjälp till spelare som behöver stöd, vara en positiv och respektfull närvaro i communityt, och hjälpa till att skapa en trygg och rolig miljö för alla. Jag vill också bidra med tålamod och förståelse, så att nya spelare känner sig välkomna och får en bra start på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokuserad. Jag försöker lyssna noga på alla parter, ta ett steg tillbaka för att se helheten och sedan agera sakligt och rättvist. Om det behövs, tar jag hjälp eller råd från mer erfarna staff för att lösa situationen på bästa sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har god erfarenhet av vanliga serverkommandon för att hjälpa spelare, som att mute:a, kick:a och ge information om regler. Jag är också bekant med verktyg för att rapportera och dokumentera regelbrott, samt att guida spelare genom olika system på servern. Jag är alltid villig att lära mig mer och bli bättre på de kommandon som krävs för att utföra mitt jobb effektivt.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har planerat att bli staff på Rewerse under en längre tid. Jag har spelat aktivt, lärt mig serverns regler och community, och förberett mig genom att utveckla mitt rollspel och mina kommunikationsfärdigheter för att kunna bidra på bästa sätt när jag får chansen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete genom att sätta tydliga tider för när jag är aktiv som staff, så att det inte påverkar mitt privata liv eller min RP för mycket. Jag vill kunna vara engagerad och tillgänglig när det behövs, men också ta pauser för att undvika stress och hålla en bra balans. På så sätt kan jag bidra på ett hållbart sätt utan att det tar över mina andra delar i livet.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, jag accepterar att jag inte kommer kunna RP:a som vanligt under min Helpertid. Jag förstår att min primära uppgift som Helper är att stödja andra spelare och bidra till serverns funktion, vilket kan innebära att jag inte alltid kan vara fullt engagerad i mitt eget rollspel. Jag är beredd att prioritera mina uppgifter som Helper för att hjälpa till att hålla servern rättvis och trevlig för alla.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? neee

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? aaaa

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom