Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad vrilnytt | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

vrilnytt

Ny Medlem
Gick med
17 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
göteborg
Användarnamn: vrilnytt

Ditt namn: Gabbe

Ange ditt födelsedatum: 5 September 2025

Ditt Discordnamn: h.3fg

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Gabbe, och jag har spelat Fivem i ungefär 1,5 år . Under min tid på servern har jag utvecklat en god förståelse för serverns regler och dynamik, vilket har stärkt min vilja att bidra till en positiv och rättvis spelupplevelse för alla användare. Jag är en ansvarsfull och lösningsorienterad person, och jag tycker om att hjälpa andra. Jag har tidigare erfarenhet av att vara staff på flera servrar innan, vilket har gett mig bra kommunikationsförmåga och förmågan att hantera konflikter på ett professionellt sätt. Jag söker nu en möjlighet att vara med och skapa en trygg och rolig spelmiljö för alla spelare på servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-21 vardagar 13-01 på helger och lov

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? har varit medlem här på ett annat discord konto sen 2025 sommaren men har börjat köra här varje dag under dom senaste veckorna

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag vill bidra till en positiv spelupplevelse och hjälpa både nya och erfarna spelare att hitta rätt på servern. Jag trivs med att arbeta med människor och tycker om att lösa problem, svara på frågor och se till att spelare känner sig välkomna och trygga. Rewerse är en server jag själv uppskattar mycket, och jag vill vara en del av teamet som gör det möjligt. Jag tror att min erfarenhet, mitt tålamod och min vilja att hjälpa andra gör mig till en bra staff.

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min främsta uppgift att hjälpa spelare med frågor, problem eller funderingar de har kring servern, regler, eller funktioner. Det innebär att svara snabbt och tydligt i reports samt tickets, förklara regler på ett vänligt sätt och guida nya spelare så att de kommer in i RPn på rätt sätt. Jag ska även vara ett stöd för övriga staffmedlemmar genom att rapportera regelbrott och bidra till en trygg och trevlig spelmiljö. En Helper är oftast den första kontakten en spelare har med staff därför är det viktigt att vara professionell, hjälpsam och tålmodig.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med ett lugnt och professionellt bemötande, där alla spelare känner sig sedda och hörda. Jag är aktiv, har god koll på reglerna och är alltid villig att hjälpa till när någon behöver stöd eller har frågor. Jag är bra på att kommunicera tydligt och lösa situationer utan att skapa onödiga konflikter. Dessutom har jag ett genuint intresse för RP och vill vara med och stärka gemenskapen på Rewerse genom att bidra till en trygg, rättvis och rolig spelmiljö.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag försöker alltid hålla en professionell ton, även om andra är upprörda, och ser till att lyssna på alla parter innan jag agerar. Jag påminner mig själv om att det är viktigt att inte ta saker personligt och att mitt ansvar är att skapa en trygg och rättvis miljö. Om det skulle bli överväldigande, vet jag också när det är rätt att be om hjälp från andra staffmedlemmar för att lösa situationen på bästa sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan alla som /noclip /revive /ban /samtal /kick /bring /goto /skin /openinv osv

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Ungefär 1-2 veckor

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag sitter mest och spelar så jag kommer väl bara köra staff arbete dom första dagarna t.e.x speca folk åka runt i noclip där många är,ta support och kolla samt svara i tickets, så ja dom första dagarna blir det bara staff arbete.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja då

H4mpus

Head.Mod
Forumpersonal
Mod
Head.Mod
Områdesansvarig Jobb
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Donations Ansvarig
Gick med