Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad T1mele | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

T1mele

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: T1mele

Ditt namn: Samuel

Ange ditt födelsedatum: 10 April 2008

Ditt Discordnamn: T1mlele

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter samuel är en väldigt trevlig person som gillar att hjälpa personer. Är väldigt positiv, är bra på hantera stressade situationer.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På helger typ 7 timmar på vardagar typ 6 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Är ny till servern ser framemot att starta om på nytt.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till helper på rewerse för att jag känner att det är dags att byta till en annan server som rewers har varit helper på nästan alla servrar jag har spelat på. Jag gillar att hjälpa folk när dem har problem med något i spelet. Jag gillar att prata med personer. Jag är en person som kan jobba med stressade situationer utan problem har gjort det jätte länge. Jag vill bevisa att jag är en bra helper att alla uppskattar mig som jag uppskattar dem.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som helper är att bridra med bra rp nivå och hjälpa andra spelare med grejer eller svåra situationer som dem själv inte kan lösa utan staff. Min uppgift är att se till så alla trivs på servern och att ingen ska känna att dem inte gillar severn.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med en utmärk rp nivå och jag vill kunna göra så att alla ska trivas på servern och att alla ska kunna ha en bra rp nivå.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar det genom att ta det lungt och slappnat av, har också varit med om flera stressade situationer som jag har löst utan problem. Försöker hålla en lugn ton.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har en väldigt bra efaranthet genom kommandon vet nästan alla.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Är ny medlem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Är väldigt ansvarsfull. Det kommer inte vara några problem.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, Jag försår till hundra procent.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom