Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad snigel | Medlemskap Ansvarig Ansökan

snigel

Ny Medlem
Gick med
22 Juli 2026
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
malmö
Användarnamn: snigel

Vad heter du på discord? realsnigfel

Vad heter du IRL? lukas

Ange ditt födelsedatum 30 April 2010

Hur ofta kommer du att vara aktiv? vaknar 12 och lägger mig typ 03 så kommer kunna vara aktiv länge

Hur bemöter du andra människor? Jag tycker att när man väljer att snacka med en medlem eller skriva med som borde man visa att man lyssnar att man har respekt och man borde inte skriva elaka eller fula saker man borde skriva snälla. Om du ska dra in nån och ta intervju borde du börja med och fråga hur hen mår och om hen är redo att på börja med sin intervju jag brukar tänka på att de är min mamma jag snackar med och att jag ska vara snäll och inte otrevlig.

Varför söker just du till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till medlemskapsansvarig för att kunna hjälpa de nuvarande teamet att ta ansökningar för jag har märkt att de är väldigt många nya personer som vill bli medlem här på rewerse och darför vill jag kunna ta det ansvaret samt att jag vill kunna ta ansvaret att ta muntliga med folk så de får börja som test period. Det finns 1 sak till som gör så jag vill ansöka till ma och de är att när jag läser i icke medlem chatten finns de massa personer som skriver att de har väntat i flera timmar som jag tycker är lite för länge detta är 2 punkter varför jag vill bli medlemskaps ansvarig

Varför ska vi välja just dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde välja mig som medlemskaps ansvairg för jag kommer kunna lägga mycket tid till m/a arbetet som är att speca Ingame ta lite reports hjälpa staffsen med saker de behöver hjälp med läsa skriftliga intervjuer för att neka eller godkänna för att senare ta muntlig men personerna. Jag tycker ni borde välja mig för jag kommer kunna sitta och göra detta varje dag tills de inte kommer digga nän där och vänta för jag vet själv hur jobbigt det är att sitta och vänta på nån att komma.

Vilka kraver tycker du det ska finnas på dom som vill bli medlem? jag tycker de viktigaste är att man kan grund reglerna asså vdm,rdm,combatloggning,power gaming och suntförnuft de finns fler men jag orkar inte skriva alla men jag tycker detta är de viktigaste kravet för att om man bryter mot reglerna så tappar man sitt medlemskap och om man skaffar Krim borde man läsa igenom reglerna så man inte gör något fel. Jag tycker också att om man ska vara medlem på servern borde man vara lojal och inte olojal.

Finns det något annat du vill tillägga? nääää

Fredde

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
50
Reaktioner
0
Poäng
6
Plats
Hemma
Vidare till muntlig intervju, Lycka till!

Top Bottom