Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad senko | Ansökan till Helper

senko

Ny Medlem
Gick med
22 Juli 2026
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: senko

Ditt namn: sune

Ange ditt födelsedatum: 13 Maj 2011

Ditt Discordnamn: 1.senko

Berätta kortfattat om dig själv. jag gillar bra rp, struktur och att hjälpa andra. jag är aktiv, social och har lätt att samarbeta med både nya och erfarna spelare. jag försöker alltid hålla en positiv attityd och bidra till en bra stämning på servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? olika, ibland typ 12 - 18 elr 18 - 03

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? sen servern öppna igen (va de innan också)

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker för att jag vill hjälpa spelare, bidra till bättre rp och stötta staffteamet. jag tycker om att ta ansvar och vill vara med och utveckla servern.

Vad är din uppgift som Helper? som helper är min uppgift att hjälpa spelare med frågor, guida nya medlemmar, hantera enklare ärenden och avlasta högre staff så att servern flyter på smidigt.

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med tydlig kommunikation, snabb hjälp, respektfullt bemötande och ett lugnt sätt även när det är stressigt. jag vill skapa trygghet för spelare och hjälpa till att lösa problem så fort som möjligt.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker alltid hålla mig lugn, ta ett steg tillbaka och tänka igenom situationen innan jag agerar. jag fokuserar på att lösa problemet sakligt och inte låta stress påverka mitt bemötande.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har bra koll på vanliga staff‑kommandon som att hantera tickets, teleportera, frysa spelare, kolla logs och använda grundläggande adminverktyg. jag lär mig snabbt och jobbar strukturerat.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? sen servern öppna typ.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer prioritera skola och privatliv först, men när jag är inne på servern fokuserar jag på staff rollen. rp kommer i andra hand och jag ser till att inte blanda ihop rollerna.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja, jag accepterar det helt.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej, jag har inte haft några kriminella varningar.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? yes

Top Bottom