- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: Milozen13
Vilken chefsposition ansöker du till? Gripen Taxi AB
Ditt Discordnamn: milo135150
Hur gammal är du? 4 September 2008
Hur länge har du spelat på Rewerse? 4 dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa många och få ett roligt taxi jobb som alla ringer till när dom behöver skjuts och de kommer vara ett bra och seriöst företag med seriösa medlemmar..
Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja innan jag börja spela på Rewerse var jag chef på taxi på en annan server.
Berätta om din karaktär Min karaktär heter Jöran Bengtsson, Jöran va uppväxt i Umeå, Sverige. Jöran va alltid glad och rolig kille han visade kärlek till andra. Jöran va stolt för sitt liv och hur smart han va.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 15-23
Har du läst våra Regler? Ja
Vilken chefsposition ansöker du till? Gripen Taxi AB
Ditt Discordnamn: milo135150
Hur gammal är du? 4 September 2008
Hur länge har du spelat på Rewerse? 4 dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa många och få ett roligt taxi jobb som alla ringer till när dom behöver skjuts och de kommer vara ett bra och seriöst företag med seriösa medlemmar..
Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja innan jag börja spela på Rewerse var jag chef på taxi på en annan server.
Berätta om din karaktär Min karaktär heter Jöran Bengtsson, Jöran va uppväxt i Umeå, Sverige. Jöran va alltid glad och rolig kille han visade kärlek till andra. Jöran va stolt för sitt liv och hur smart han va.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 15-23
Har du läst våra Regler? Ja