Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd kräftan 1337 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

kräftan 1337

Ny Medlem
Gick med
22 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
uppsala
Användarnamn: kräftan 1337

Ditt namn: calle

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2012

Ditt Discordnamn: kräftan

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en mogen, lugn och förstående kille, jag gillar fotboll väldigt mycket, att va ute och glida med grabbarna och spela såklart. jag är en väldig förståndig person, hjälpsam och skön kille. jag behandlar alla lika väl ifall jag inte känner personen eller om de vore min kompis så hade jag behandlat båda likadant.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vid 16-01 beror på helg och vardagar

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? inte så särskilt länge men jag har läst igenom hela servern och de så jag kan mycket om servern ändå.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för att jag vill att servern ska få en bra, mogen och hjälpsam som kan mycket inom rp/regler

Vad är din uppgift som Helper? att folk ska tycka att jag inte är otrevlig support, att jag är en lugn, trevlig och hjälpsam helper.

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med mycket aktivitet i support och speca mycket ig. sen vill jag hjälpa till med att fixa events.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig lugn och fokusera på det viktigaste. Jag tar en sak i taget och försöker lösa situationen på bästa sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har inte så bra koll om Fivem kommandon, men jag har ändå lite koll på de

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? iallafall 3-4 månader hade jag tänkt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska försöka få så mycket tid på att kunna sitta support för jag slutar skolan 16:10 och då brukar jag sätta mig och jag har ju träningar 3 gånger om veckan. sen tänker jag iallafall sitta support 2-3 timmar om dagen

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja, jag accepterar de

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? nej, tyvärr men jag har en kompis som är helper, han vet hur man gör så han får hjälpa mig med de:)

realalvin.

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
18 Augusti 2026
Meddelanden
21
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Din staff ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom