Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Karma Bamse | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Karma Bamse

Ny Medlem
Gick med
20 Februari 2026
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Stocholm
Användarnamn: Karma Bamse

Ditt namn: Alekss

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

Ditt Discordnamn: seedex1243

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en person som är väldigt social och gillar att folk förljer de dom ska jag gillar att träffa på nya personer och vill att de ska trivas på allmänheten!!!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6-9 timmar beror på dagarna helger 10-15 timmar!

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 20 dagar

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att denna servern betyder mycket för mig samt så vill jag bli en del av de och känna på¨de nya staff teamet och göra de nöjda över mitt staff arbete!

Vad är din uppgift som Helper? se till att folk trivs på servern och att de följer standarten på denna servern alltså det innebär att de förljer reglerna så att denna server sen inte kommer se ut som en lall server!

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med ett 0 tollerans arbete alltså ser jag någon lalla på servern och inte förlja reglerna beror på hur grovt han gör det så kommer han få en ban! alltså jag kommer bidra med ett jätte hårt arbete och göra min staff kollegor stolta!

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar det lugnt och tar ett djupt andetag för att ifall jag stressar gör jag det sämre för mig själv!

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Yepp!

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? För alltid så länge jag inte får sparken!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privat liv 14 timmar staff arbete 5 timmar rp 5 timmar!

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Yepp!

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nope

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Yepp!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom