Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad k27annnnn | Ansökan till Servervakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

k27annnnn

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: k27annnnn

Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad heter du på discord? k27duvet_59377

Ange ditt födelsedatum: 21 April 2008

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är kul att hjälpa till på servrar o hålla koll så allt går rätt till Jag gillar att ta ansvar o vill vara en del av teamet som ser till att folk sköter sig och att man har kul utan att andra förstör stämningen Har spelat ett tag nu och känner att jag lärt mig hur saker o ting funkar på Rewerse sen desutom vet jag att det sker mycket lall osv på rewerse och det är just därför jag ansöker till server vakt så ja kan stoppa sånt från att hända.

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. Servervaktens uppgift är att hålla koll på vad som händer på servern. Man ska se till att regler följs hjälpa nya spelare om dom behöver det o ta action om nån beter sig dåligt eller bryter reglerna då ja ska sv banna dom eller kicka om dom gör saker som dom ej får göra jag tycker inte om och se att folk lallar då jag själv tycker det är väldigt jobbigt när folk lallar och vill därför kunna ta tag i det och bli sv här på rewerse och underlätta för staffsen så gott det bara går.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man typ gynnar sina kompisar eller ger nån fördelar bara för man känner dom fast man inte borde Abuse är när man missbrukar sin makt och bannar eller kickar nån bara för man inte gillar dom och det är inte okej

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? ungefär 3 veckor nu nästan en månad om jag nu tänker rätt.

Hur många gånger har du blivit bannad? kanske 3 eller 4 gånger om inte mindre.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom