Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Jasonboy1963 | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Jasonboy1963

Ny Medlem
Gick med
13 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
Göteborg
Användarnamn: Jasonboy1963

Vad är ditt namn i verkligheten? Jason

Vad är ditt discord namn? jasonboy1963

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2013

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Alexander Karlsson och han kommer från sverige och har helsvenska föräldrar och gillar att åka runt i sina bilar och hänga med kompisar de är livet för han och de är hans favorit sak. han är förnuvarande arbetslös och letar efter jobb men efter som han inte är medborgare så är de inte många som vill ha han som anställd och de är väldigt tufft för alexander för när hans kompisar jobbar så sitter han mest i sina bilar och väntar på att dom ska sluta. Just nu så köper han sina bilar med hjälp av social bidraget som han får. han har även stora skulder till sina vänner för dom har lånat ut pengar till honom och så har han några anmärkningar hos polisen.

Vad vill du helst rollspela som? Laglig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till ett gott rollspel och socialt rollspel istället för att bara springa runt och skjuta varandra och jag ser mig själv som en mogen person även fast jag är ung och jag kommer bidra mycket till den sociala rpn och även försöka följa reglerna sågott jag kan. Jag vill även bidra till att andra har kul i scenarion och inte bara spela för min fördel.

Hur hittade du Rewerse? Hörde gott om dom av mina kompisar.

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom