Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare Exzile | Ansökan till Helper

Exzile

Ny Medlem
Gick med
18 Juli 2026
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
gimo
Användarnamn: Exzile

Ditt namn: Frank

Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2011

Ditt Discordnamn: real_frankishh

Berätta kortfattat om dig själv. jag heter Frank och jag gillar att spela fotboll och hockey på fritiden och så gillar jag att spela väldigt mycket typ xbox och data.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? nu är det ju sommarlov så kanske från 14:00 till typ 03:00 om jag inte är med familj eller vänner eller gör något.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen ni öppnade discorden igen.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker till helper för att jag tycker om att hjälpa personer både ingame och i discord. och jag tycker det är väldigt roligt att vara staff och kunna hjälpa personer. jag ansöker också för att jag söker en FiveM server som är bra och då vill jag bli staff på dem jag spelar på. och för att jag har väldigt många vänner på servern som är staff och det kan ju bli bra sammarbete och sånt och då har jag ju vänner som kan hjälpa mig och sånt om jag gör fel och sånt.

Vad är din uppgift som Helper? min uppgift är att hålla reda i discorden och ingame. tt.ex ingame att det är en person som bryter mot regelbrott, då kan jag ju banna han. och att jag tar mycket support och tickets och sånna staff saker. och att hålla reda på alla spelare ingame och specca och sånt, ta reports ingame och bara hjälpa alla som behöver hjälp ingame och i discord.

Vad kommer du att bidra med som Helper? ag kommer bidra med att vara aktiv och att hjälpa personer ingame och i discord, jag kommer ta reports jag kommer ta support, och ta tickets och sånt. jag kommer också lyssna på högre uppsatt. och så kommer jag hjälpa alla som behöver hjälp och hjälpa dem på bäst sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag kommer göra det lugnaste av situationen och fokusera på det jag gör och inte stressa och bara hjälpa dem på bästa sätt och tänka positivt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har väldigt mycket erfarenhet, som t.ex noclip, freeze,bring,samtal,reports, goto,revive. den kommer jag inte på något mer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge jag spelar på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer typ gå in när jag vaknar spela i typ 3-4 timmar, kanske ta en paus käka, hänga lite ute med polare. kommer hem, spelar, gör staff arbetar ingame och i discord. kanske spelar i 2-3 timmar. käkar middag. spelar till typ 13:00 efter det så sover jag och kanske gör samma sak dag efter dag.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? JA

Top Bottom