Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

benne | Ansökan till Helper

benne

Ny Medlem
Gick med
23 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Boden
Användarnamn: benne

Ditt namn: benjamin

Ange ditt födelsedatum: 3 December 2008

Ditt Discordnamn: benne

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en lugn, ansvarstagande och samarbetsvillig person som tycker om att hjälpa andra och skapa en positiv miljö. Jag arbetar strukturerat, löser problem snabbt och försöker alltid göra mitt bästa Jag trivs i team men tar också egna initiativ när det behövs

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? mellan 14:30 till 18:30

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1 månad

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag vill bidra till en trygg och trevlig upplevelse för spelarna. Jag tycker om att hjälpa andra, svara på frågor och lösa problem, och jag ser rollen som ett bra sätt att stödja communityt och samtidigt utvecklas själv Rewerse verkar vara en seriös och växande server, och jag vill gärna vara en del av teamet som hjälper den att fortsätta framåt

Vad är din uppgift som Helper? “Som Helper är min uppgift att hjälpa spelare med frågor, ge stöd vid problem och se till att alla följer serverns regler. Jag ska vara en positiv och närvarande person i communityt, rapportera sådant som kräver högre staff nivå och bidra till att skapa en trygg och trevlig spelupplevelse för alla

Vad kommer du att bidra med som Helper? “Som Helper kommer jag att bidra med engagemang, tydlig kommunikation och ett positivt bemötande. Jag hjälper spelare snabbt och respektfullt, och jag ser till att skapa god stämning både i chatten och på servern. Jag kan ta ansvar, vara aktiv och hjälpa till att lösa situationer innan de blir större problem Målet är att göra spelarnas upplevelse bättre och stötta teamet på ett pålitligt sätt

Hur hanterar du stressiga situationer? “Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag försöker alltid vara tydlig, tänka innan jag agerar och prioritera det som är viktigast i stunden Om det behövs ber jag andra i teamet om stöd för att säkerställa att situationen hanteras på bästa sätt

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /tpm /noclip /tx /clearchatforall /skin osv osv

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? till jag bestämmer mig att lämmna

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? “Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete på ett strukturerat sätt, så att jag kan vara aktiv och tillgänglig för spelare utan att det påverkar mitt privata liv eller min RP. Jag kommer sätta tydliga tider för när jag är online som Helper, och under dessa perioder fokuserar jag helt på staff uppgifterPå så sätt kan

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Senaste redigerad:
Top Bottom