Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Bb.2611 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Bb.2611

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Malmö
Användarnamn: Bb.2611

Ditt namn: Osman

Ange ditt födelsedatum: 6 Maj 2010

Ditt Discordnamn: Bb.2611

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en ansvarsfull och engagerad person som tycker om att vara del av ett community där alla får känna sig välkomna. Jag har ett stort intresse för rollspel i FiveM och lägger mycket tid på att lära mig mer om både spelet och hur man bygger upp ett bra serverklimat. Jag är lugn, tålmodig och gillar att hjälpa andra – oavsett om det handlar om att lösa problem, svara på frågor eller bara bidra till en bra stämning i servern och på Discord. Jag är också väldigt kommunikativ, vilket gör att jag trivs i rollen där man har kontakt med många olika människor.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? kan du vara aktiv? Jag är oftast aktiv på eftermiddagar och kvällar. På vardagar brukar jag kunna vara online mellan 17:00 och 22:00, ibland längre. På helger har jag oftast mer tid och kan då vara aktiv under större delar av dagen – exempelvis mellan 13:00 och sent på kvällen. Jag försöker alltid vara tillgänglig när det behövs och kan även hoppa in vid behov om något akut skulle hända.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem på Rewerse i cirka 2 Månader nu och har under den tiden blivit väldigt insatt i hur servern fungerar, vilka regler som gäller och hur communityn är uppbyggd. Det har gett mig en bra grund för att kunna hjälpa andra och förstå vad som förväntas av en Helper.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper för att jag genuint vill vara med och utveckla Rewerse till en ännu bättre plats. Jag har ett starkt driv att hjälpa andra och tycker det är viktigt att alla känner sig sedda, hörda och inkluderade – oavsett om de är nya eller har spelat länge. Som Helper får jag chansen att bidra med något positivt till servern och hjälpa till att lösa problem innan de växer sig stora. Det känns som ett naturligt nästa steg för mig som engagerad medlem.

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min främsta uppgift att finnas där för spelarna – både i spelet och på Discord. Jag ska kunna svara på frågor, hjälpa nya medlemmar att komma igång, guida folk till rätt plats och se till att serverns regler efterlevs. Jag ska också agera som en förebild och sprida en positiv stämning. Om någon beter sig olämpligt eller bryter mot reglerna, är det mitt ansvar att hantera situationen på ett professionellt och lugnt sätt – och ta det vidare till högre personal vid behov.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper är min främsta uppgift att finnas där för spelarna – både i spelet och på Discord. Jag ska kunna svara på frågor, hjälpa nya medlemmar att komma igång, guida folk till rätt plats och se till att serverns regler efterlevs. Jag ska också agera som en förebild och sprida en positiv stämning. Om någon beter sig olämpligt eller bryter mot reglerna, är det mitt ansvar att hantera situationen på ett professionellt och lugnt sätt – och ta det vidare till högre personal vid behov.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid att behålla lugnet, även när det blir stressigt eller kaotiskt. Jag har lärt mig att andas, tänka igenom situationen och ta ett steg i taget istället för att reagera impulsivt. I konflikter eller hektiska situationer fokuserar jag på att hitta lösningar, hålla en professionell ton och se till att alla parter känner sig lyssnade. Jag är också inte rädd för att be om hjälp från andra i teamet om det skulle behövas – samarbete är viktigt, särskilt när det är stressigt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /noclip
/revive (id)
/kick (id) (anl)
/ban (id) (anl) (hur länge)
/svban (id) (anl)
/tpm
osv osv

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har funderat på att ansöka som staff på Rewerse under en längre tid. Under den perioden har jag fokuserat på att lära känna servern ordentligt – både hur RP:n fungerar och hur communityn är uppbyggd. Jag ville känna mig säker på att jag verkligen förstår hur saker fungerar innan jag tog steget att ansöka.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer lösa grejer som sagt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Yes det vet jag.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Yes de hsr jag

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det vet jag!

H4mpus

Mod
Forumpersonal
Mod
Områdesansvarig Jobb
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Staff Manager
Donations Ansvarig
Gick med