Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare bamse112 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

bamse112

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: bamse112

Ditt namn: neo

Ange ditt födelsedatum: 19 November 2010

Ditt Discordnamn: heheh333__

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter neo och blir snart 15 och spelar ofta

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? p[ skol dagar efter jag har slutat till 22

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ett litet tag nu runt ca 2 veckor

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Varför jag ska bli staff är för att jag kommer vara väldigt aktiv som staff, jag kommer sitta mkt i support och helt enkelt sköta mitt arbete, om det är så att jag blir staff så kommer det inte vara så mkt rpeande för mig eftersom jag kommer verkligen sikta på att vara staff och komma upp till en högre rang, Jag vill hjälpa folk på rewerse, jag vill se till så att dom får det dom behövde och se till så att dom får den här rp lusten att ansöka till medlem och sånt, en till sak vrf jag ansöker till staff är för att jag vill vara med och utveckla rpn på rewerse, se till så att den blir den bästa av vad den kan bli, Jag har varit vidare på staff ansökan men sen så blir man så nervös, men nu känner man verkligen att man vill bli det, jag vill vara med på rewerse staff team, det är vad jag brinner för. Jag har kompisar i staff teamet som jag vet kan komma till, Jag kommer jag är väldigt lugn och har tålamod, Jag vill även ta mitt ansvar på denna server till en större nivå.

Vad är din uppgift som Helper? Som helper ska man hjälpa alla andra medlemar och göra servern till en bättre rp och vara trevlig till alla andra och ta mycket support och ta mycket report för att underlätta för mods plus

Vad kommer du att bidra med som Helper? Det jag kommer bidra med är att jag är aktiv och att jag är trevlig och kommer satsa på servern för att kunna få den till ett bättre rp och göra så alla känner sig trygga och att alla börjar fatta att det är en rp server

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle säga att jag hanterar det bra för jag har varit staff på unive tidagre och tackade nej till mod där o så för jag tyckte att det skulle vara mer joobigt o så men. Säga att jag kommer ta det lungt och sansat under stresiga sitvationer

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /setjob id job man ger ngn ett jobb t,ex mekko

/ban (id) anledning dager man bannar ngn

/svban man bannar ngn i 60min

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto id man teleporterar t en spelare

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/v för spawna in en bil

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/revive id man ressar en spelare som e död

/sc man skriver i staff chatten
/togglename man ser namn och id
/slay id
/slap id

detta är allt jag kan som kommandon

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Så länge tills nån säger till att jag inte kan vara det

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska prioritera att göra staff arbeten och rpa lite men inte mycket och sen så kommer jag kunna vara inne på servern för jag gör inte så mycket om dagarna

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja det gör jag för jag har varit staff innan och vet vad det kan kräva

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? JA

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom