Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Inaktuell Arvidzzon | Ansök som Chef

Arvidzzon

Ny Medlem
Gick med
23 Juli 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
Norrköping
Användarnamn: Arvidzzon

Vilken chefsposition ansöker du till? Platinum Cars

Ditt Discordnamn: arvidzzon_

Hur gammal är du? 16 Februari 2011

Hur länge har du spelat på Rewerse? Servern öppnade just och har varit inne en stund då, har även spelat på og rewerse ett riktigt bra tag och gillar verkligen servern.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att ta muntliga intervjuer med alla som ansöker inom yrket och vara strikt med intervjuer. Jag kommer även vara hård med dom som är på platsen genom att porta dom som inte beter sig där. Jag kommer se till att platinum cars säljer mer bilar än dom någonsin gjort. Jag kommer även vara väldigt aktiv

Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja det har jag, jag har jobbat på platinumcars på og rewerse och därifrån har jag lärt mig massor inom yrket och jag gillar det verkligen.

Berätta om din karaktär Min karaktär växte upp hyfsat bra med en farsa som älskade honom riktigt mycket. När han var 14 år fick han en A-Traktor som han och hans pappa byggde själva och därifrån fick han sitt bilintresse. Han höll alltid på med den bilen för att göra den så snygg och ovanlig som möjligt. Hans enda mål med livet var att ha en snygg epa och vinna priser på utställningar, och det gjorde han. Han fortsatte ända tills han blev 18 och då gick hans pappa bort, det var hans pappa som betalade för det mesta i hans liv och jobbade inte så mycket. Han hade svårt att skaffa jobb och drogs in i kriminella kretsar och gick med i ett gäng, resten får ni veta inom rollspel! ;)

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara väldigt aktiv och vara mer på platinumcars än jag kommer rollspela som kriminell. Minst 3 timmar per dag.

Har du läst våra Regler? Ja

RealNiko!

Ny Medlem
Gick med
20 Juli 2026
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Rewerse
Din chef ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Top Bottom