- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: Anka
Vilken chefsposition ansöker du till? Polis
Ditt Discordnamn: bulle1128
Hur gammal är du? 5 Juni 2009
Hur länge har du spelat på Rewerse? 2023 typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sköta om kåren så mycket jag kan. Jag ska Anställa mogna personer som inte lallar och bara förstör för kåren.
Har du några erfarenheter inom detta jobb? ja jag har varit chef minst 4 gånger och jobbat mycket som polis här på rewerse
Berätta om din karaktär min karaktär heter Ronny Rydell och är 46 år. Ronny är en mc grabb men har alltid gillar poliser och jobbat som polis innan o har massor av erfarenheter innom polis. Han är modig och tydlig när han pratar med andra.
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan
Har du läst våra Regler? Ja
Vilken chefsposition ansöker du till? Polis
Ditt Discordnamn: bulle1128
Hur gammal är du? 5 Juni 2009
Hur länge har du spelat på Rewerse? 2023 typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sköta om kåren så mycket jag kan. Jag ska Anställa mogna personer som inte lallar och bara förstör för kåren.
Har du några erfarenheter inom detta jobb? ja jag har varit chef minst 4 gånger och jobbat mycket som polis här på rewerse
Berätta om din karaktär min karaktär heter Ronny Rydell och är 46 år. Ronny är en mc grabb men har alltid gillar poliser och jobbat som polis innan o har massor av erfarenheter innom polis. Han är modig och tydlig när han pratar med andra.
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan
Har du läst våra Regler? Ja