Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad aleno | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

aleno

Ny Medlem
Gick med
12 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
.
Användarnamn: aleno

Ditt namn: Alen

Ange ditt födelsedatum: 31 Maj 2009

Ditt Discordnamn: aleno.is.back

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en snäll och trevlig grabb som gillar att hjälpa folk runt en server och hålla en server ren från folk som vill förstöra den. Jag sprider mycket med positiv energi och att ta hand om folk är en av det viktigaste som finns.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar mellan 15.30 - 22.00 och helger 12.00 - 03,30

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen Maj 2025

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag söker till som helper därför att jag verkligen vill vara med och bidra till så att det blir trevlig stämning och hålla ¨lite ordning på servern. Jag tycker Rewerse är en rolig och bra gjord server, och jag vill vara med och göra den ännu bättre.
Jag söker också för att jag har varit här på Rewerse rätt så länge och trivs jättebra här. Jag vill hjälpa nya/t nya spelare och prata med folk så att alla följer reglerna och att alla kan ha roligt tillsammans. Jag bryr mig om servern och vill se till att alla får en bra upplevelse.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som en Helper är att hålla servern bort från folk som vill förstöra servern men också att ha det roligt och träffa på massa nya personer. Min uppgift är också att ta support eller hjälpa folk ingame när det skriver en report. Sammanfattnings vis så är min uppgift som helper att bidra till serverns regler medans jag hjälper och få bort lallare och förstörare, men också att hålla andra trygga och vissa de hur man gör.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra till servern aktiv tid, det vill sägas den mängden om timmar jag måste vara aktiv under en vecka. Jag kommer att bidra till att sita support och hjälpa folk både ingame och i support. JAg kommer att bidra till att vara omtänksam mot alla och visa det en bra väg.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag lugna ner mig, skaffa mig klarhet och sen agera. Jag försöker lyssna på alla inblandade parter och hitta en kompromiss som känns rättvis utan att låta stressen styra mina beslut. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg och samtidigt se till att alla blir behandlade rättvist. Jag har en lugn ton med alla inblandade och förklarar vad som har hänt så att det är klart och tydligt för alla, jag har tålamod och behåller kontrollen. Jag bestämmer vilka saker som är viktigast och agerar snabbt men noggrant så att servern fortsätter rulla och alla spelare känner sig trygga.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? JAg har mycket erfarenhet inom kommandon. Nu har jag inte spelat FiveM på 2-3 månader men kommer fortfarande ihåg allt. De vanligaste kommandon som man måste veta som staff är /kick, /ban, /freeze, /noclip, /revive, /spec och /reports. Detta är bara några men finns ännu mer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har planerat att vara staff på Rewerse ett bra tag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig är det viktigt att jag balanserar mitt privata liv med Rewerse. Jag ska försöka stänga in alla timmar som behövs men ändå fortsätta lägga mer timmar ifall jag har den chansen. Varje gång jag är online ska jag in på Rewerse och jobba mina timmar, minst 2-4 timar per dag på vardagarna. Jag har inte allt planerat ännu men medans jag väntar på ett svar så kommer jag ha ett vettigt svar.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja de gör jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom