Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd 4.k.6 7 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

4.k.6 7

Ny Medlem
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Svergie
Användarnamn: 4.k.6 7

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199837718477/

Ditt Hex-ID steam:11000016fe7a7cd

Ditt Ban-id jzmosk

Vad heter du på Discord? WeBringTheBoom

Hur länge sedan vart du bannad? typ 20 min sedan

Hur lång tid var din ban? Går ut om: 3 dagar 23 timmar 49 minuter

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? 19sermengreen

Bild på banmeddelande FiveM_GTAProcess 2026-02-14 21-24-07_144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag gick in i ett hus och skjöt killen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Var på en bro och en grabb skjuter ur sitt hus så jag åker ner till huset vilket jag trodde man fick göra så jag gick in 5 meter å skjöt han. (vbrodin har sagt det på krim mötet att man får det men han kanske sa fel men fattar mitt fel ändå)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig det var jag som trodde fel och det blev missförstånd men inte felaktig jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit det på mitt nya konto men smexy vet om mina tidigare bans :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att fråga en krim ansv om tillåtelse eller bara skita i det för det var ej bra rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det var ej bra och det var inge bra rp å utan tillåtelse så ja jag har lärt mig kmr ej gö om det.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fattar han får läsa när han har tid

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom